השוער ניית'ן בקסטר נחת בישראל ואמור לעבור בדיקות רפואיות בסיומן צפוי לחתום באופן רשמי בשורות מכבי חיפה. בקסטר מיועד להחליף את ג'וש כהן, שמתלבט מאוד אם להמשיך לעונה נוספת באלופה.
בכל מקרה, הירוקים חייבים שוער נוסף בעקבות עזיבתו של רועי משפתי, שחתם במכבי ת"א. בקסטר סומן כאופציה המובילה למקרה שכהן לא ימשיך, ולאור העיכוב במשא ומתן עם כהן, הואצו המגעים בסוף השבוע והאנגלי נחת בישראל וצפוי להצטרף לירוקים כאשר הוא יוכל לשחק בישראל כיהודי.
2 צפייה בגלריה
השוער האנגלי ניית'ן בקסטר
השוער האנגלי ניית'ן בקסטר
צפוי להצטרף לירוקים. ניית'ן בקסטר
(Harry Trump/Getty Images)
הירוקים ניהלו בחודש האחרון מגעים עם כהן אך ההתקדמות עם בקסטר שיפרה את סיכוייו להיות השוער הראשון של הקבוצה של מסאי דגו בעונה הקרובה.
בקסטר בן 24 שיחק כמושאל בהאל סיטי עד שנפצע ולמעשה היה מחוץ למגרשים בחצי השנה האחרונה. לא מזמן הוא התבשר כי יהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב אחרי שש שנים שבהן היה שייך לצ'לסי, כך לפי דיווח ב"סטנדרד" הבריטי, ומחזיק במספר הצעות מליגת המשנה באנגליה, כמו גם מרדינג שירדה לליגה השלישית.
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
המו"מ איתו תקוע. ג'וש כהן
(צילום: עוז מועלם)
הסגל הירוק דולל באופן משמעותי עם עזיבתם של בן שהר, ניקיטה רוקאביצה, ינון אליהו ורועי משפתי, זאת בנוסף למלך שערי הקבוצה בשנתיים האחרונות, עומר אצילי, שהעברתו לאל עין מאיחוד האמירויות כבר סוכמה. גם מוחמד אבו פאני מנהל מו"מ מתקדם עם אלופת הונגריה, פרנצווארוש ועשוי לעזוב את מכבי חיפה.
הרכש היחיד עד כה הוא החלוץ היהודי-גרמני אריק שוראנוב, שמגיע על תקן של ישראלי. הבעיה הגדולה היא שלקבוצה יש מקום לזר חדש אחד בלבד, שיצטרף לפרנצדי פיירו, צ'ארון שרי, דניאל סונדרגן, פייר קורנו ועבדולאי סק. אלא כן כן יוחלט להגדיל את מספר הזרים בליגת העל לשבעה.