הפועל באר-שבע תקיים משחק הכנה ראשון לעונה הבאה כבר ביום שלישי (18:00), בו היא תארח במתחם הבית האדום את מכבי פ"ת, העולה החדשה לליגת העל. המשחק ישמש את המאמן אליניב ברדה בעיקר על מנת לקבל החלטות לגבי השחקנים הצעירים שנבחנים בקבוצה.
מכיוון שלקבוצה אין בסגל מגן שמאלי מחליף, עם עזיבתו של אביב סולומון, יתמקד ברדה בלבחון את יכולתם של המגינים פלג בראון מהפועל כפר שלם, יונתן מולדר הישראלי-הולנדי, ואופק אלימלך, בנו של קםטן הקבוצה בעבר סתיו אלימלך.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר-שבע
אוהדי הפועל באר-שבע
"הפועל באר שבע זה האוהדים שלה"
(צילום: עוז מועלם)
שחקן ההתקפה חי בוזגלו והמגן הימני ניב פליטר, שנבחנו בשבוע שעבר, עשויים לקבל הצעה לחתום על חוזה ולצאת כבר העונה בהשאלה לקבוצה אחרת.
במועדון החליטו שאם המגן הימני אור דדיה יבקש לעבור בהשאלה לא יצורף שחקן במקומו לסגל. במידת הצורך, כמחליפים לשגיב יזחקאל יכולים לשמש איאד אבו עביד, יוני סטויאנוב, אמיר אריאלי וחאתם אלחמיד, שקיימת עדיין אי וודאות בנוגע לעתידו בקבוצה. עוד נודע היום כי מאמן הכושר אודי בן שימחון, אשר שימש בשנים האחרונות כמאמן הכושר השני של הקבוצה, עזב לבית"ר ירושלים. במועדון אין כוונה לצרף לצוות מאמן נוסף במקומו.
הקבוצה הודיעה היום על תחילת תקופת חידוש המנויים, עם סרטון שבו השתתפו המאמן אליניב ברדה ועוזרו מאור מליקסון. "הפועל באר שבע זה האוהדים שלה", אמר ברדה, "כל אחת ואחד מכם הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון. כולם עושים מנוי. השנה, טרנר חוזר להיות מבצר". במועדון מקווים שבניגוד לשנים האחרונות, הקיץ ימכרו כל 12 אלף המנויים שיוצאו למכירה, כמו שקרה בשנים הראשונות שהקבוצה אירחה באיצטדיון טוטו טרנר.