מכבי ת"א תפתח ביום שלישי את אימוני הקבוצה, אך נכון לרגע זה עוד אין לה מאמן חתום. מי שביממה האחרונה הוזכר כאחד המועמדים המובילים לקבל את התפקיד הוא פפ קלוטט.
קלוטט בן ה-47 יכול להתהדר בתואר "האיש שגילה לעולם את ג'וד בלינגהאם". הקטלאני העניק לכוכב ריאל מדריד כיום את ההזדמנות הראשונה שלו בבירמינגהאם ובנה את הקבוצה סביבו כשהיה בן 16.
2 צפייה בגלריה
פפ קלוטט
פפ קלוטט
פפ קלוטט
(צילום: Gareth Copley/Getty Images)
הוא הגיע למועדון כעוזרו של גארי מונק, איתו עבד לפני כן בסוונסי ולידס יונייטד, החליף אותו כמאמן ראשי ונשאר עד 2020. לאחר מכן עבר לאמן את ברשיה, ספאל וטורפדו מוסקבה הרוסית, קבוצתו האחרונה ממנה פוטר לפני כשמונה חודשים.
2 צפייה בגלריה
פפ קלוטט
פפ קלוטט
האיש שגילה את ג'וד בלינגהאם. קלוטט
(צילום: Pete Norton/Getty Image)

ממתינים להחלטת פיפ"א

במכבי ת"א מקווים כי פיפ"א תפרסם בקרוב את החלטתה בנוגע לשחרורו של שגיב יחזקאל מאנטליהספור, על מנת לצרפו כמה שיותר מהר לאימוני הקבוצה. זאת אחרי שכבר סיכם את תנאיו אצל האלופה, כפי שפורסם ב-ynet, ובה ירוויח כ-550 אלף אירו לעונה.
ההערכות כי פיפ"א תפרסם בשבועיים הקרובים את ההחלטה שלה. יחזקאל העדיף לחתום במכבי ת"א על פני מכבי חיפה, והוא דורש להכניס לחוזה שלו סעיף יציאה מיידי לאירופה, אם יקבל הצעה מפתה יותר כלכלית ומקצועית עד סיום חלון ההעברות. במכבי ת"א מבינים כי תהיה בעיה להביא זרים עקב המצב הביטחוני, ולכן הלכו על יחזקאל.
עוד החלטה שבמכבי מחכים לה היא זו של הקפטן ערן זהבי, שאמור לשוב מחר מחופשה בחו"ל ולעדכן את ראשי המועדון אם ימשיך. לזהבי הוצע חוזה לעונה הבאה שכולל קיצוץ משמעותי בשכרו, ובמכבי מחכה להחלטתו.
בזמן היורו: לאמין ימאל עושה שיעורי בית
(באדיבות ONE)