מסאי דגו סופג ביקורת קשה, לאחר ההפסד הנוסף של מכבי חיפה בליגה האירופית - 3:0 אתמול בבודפשט לראן, שחיסל את סיכויי הקבוצה להעפיל לשלב הבא במפעל. עם נקודה אחת ושער בודד אחרי ארבעה משחקים - גם המקום השלישי, שמוביל לפלייאוף הקונפרנס-ליג, נראה כיעד בלתי מושג.
האלופה הציגה משחק חלש מאוד ולא היוותה יריב שקול לצרפתים, שהיו עדיפים לאורך כמעט כל שלבי ההתמודדות. דגו ספג אש על ספסולם של השחקנים המשמעותיים של הקבוצה - ביניהם דניאל סונדגרן, עלי מוחמד וענאן חלאילי - כמו גם על שינוי המערך והצבת שלושה בלמים. המערך לא עזר וההגנה נראתה רע.
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
עוד הפסד בליגה האירופית. דגו
(צילום: Attila KISBENEDEK / AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה יורדים מתוסכלים מכר הדשא, אתמול
(צילום: REUTERS/Bernadett )
וזה לא הסוף. בחיפה התאכזבו משחקני החלק הקדמי, שלא היו קיימים אתמול והתקשו לייצר מצבים. במועדון מבינים שהקבוצה רחוקה מלהרשים, אך עדיין מסבירים שיחסי הכוחות היו ברורים עוד לפני המפגש ה"ביתי" שנערך, כאמור, בבירת הונגריה.
"זה היה משחק לא טוב שלנו, וזה ברור לכולם, אבל צריך להבין שאנחנו אחרי כמעט חודשיים שלא התאמנו באופן סדיר ועם סגל חסר", אמר שחקן בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
יתרכזו בליגת העל. שחקני מכבי חיפה
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
יש לציין כי אוהדים רבים בירוק מבינים שהמצב לא הכי מעודד ומפנטזים על חזרתו של ברק בכר, שמעמדו בכוכב האדום מתערער מאוד לאור ההדחה של האלופה הסרבית מהצ'מפיונס.
לקראת משחק הבית של הירוקים מול הפועל באר-שבע ביום ראשון, צפוי דגו לחזור להרכב החזק ביותר שלו, כאשר חלאילי, פייר קורנו, סונדגרן ומוחמד ישובו ל-11. שון גולדברג עדיין בספק וינסה להתאמן מחר עם הקבוצה באימון המסכם.