אחרי הניצחון הגדול בחוץ על פנאתינייקוס במחזור הנעילה של שלב הבתים בליגה האירופית והבטחת המקום בקונפרנס-ליג, במכבי חיפה מתכוננים לדרבי נגד הפועל חיפה ביום ראשון (20:30). הירוקים ייאלצו להסתדר ללא דניאל סונדגרן (סדק בצלע) עלי מוחמד (מתיחה בשריר הירך האחורי) ושון גולדברג הפצועים. מאמן הקבוצה, מסאי דגו, דיבר היום (שבת) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.
"אנחנו חוזרים אחרי ניצחון גדול ביוון, אבל הדרבי הוא מעל לכל", אמר דגו. "הפועל חיפה נמצאים בתקופה טובה, הם מעלינו בטבלה. אנחנו צריכים לבוא בגישה טובה ולבוא מוכנים ואני בטוח שנעשה משחק טוב. מאוד חשוב לי לנצח בדרבי הראשון שלי, זה חשוב לכולנו. אנחנו מבינים שמדובר במשחק קריטי מבחינתנו כדי שניצמד לחלק העליון בטבלה. השחקנים שלי מאוד מנוסים ואני בטוח שהם יודעים מה משמעות המשחק".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון
שחקני מכבי חיפה באימון
(צילום: אתר מכבי חיפה)
עילאי חג'ג': "כמי שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה אני יודע מה החשיבות של הדרבי, זה לא עוד משחק. הדרבי הוא מעל לכל. אנחנו רוצים לבוא ולקחת את שלוש הנקודות. הפועל חיפה קבוצה טובה, היא מעלינו בטבלה. ביום ראשון נבוא ונעשה הכל כדי לנצח".
מכבי חיפה ניצחה ארבע פעמים העונה בליגת העל מתוך שבעה משחקים ששיחקה. במחזור האחרון היא נפרדה ב-1:1 ביתי מבית"ר ירושלים, וכעת תקווה לחזור למסלול הניצחונות מול היריבה העירונית, שנמצאת במקום השני עם חמישה ניצחונות בשמונה משחקים, לצד שתי תוצאות תיקו והפסד אחד.