בכר: "נעלה עם ההרכב הכי טוב"
(באדיבות ONE)
שלושה ימים לפני שתפגוש את לאו מסי ופ.ס.ז', תתארח הערב (שבת, 20:15) מכבי חיפה אצל עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. ועדיין, הראש של מרבית האוהדים במשחק ביום שלישי בצ'מפיונס.
היום התברר כי האלופה הישראלית קיבלה הקצאה של 150 כרטיסים נוספים למשחק ביום שלישי - כך שבסך הכול יהיו ביציע הירוק בפריז כ-1,650 אוהדים. עם זאת, יש לציין, כי אוהדי חיפה כבר רכשו אלפי כרטיסים ליציעי פ.ס.ז' והערכות מדברות על מעל ל-5,000 אוהדים ירוקים שיהיו ביציעי המארחת.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
בשורות משמחות. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אצילי והחברים חוגגים
אצילי והחברים חוגגים
ינצחו גם בק"ש? אצילי והחברים חוגגים מול יובנטוס
(צילום: עוז מועלם)
הצוות המקצועי והשחקנים, לעומת זאת, לא מקלים ראש ביריבה הקרובה - קריית שמונה, שנמצאת בתקופה לא כל-כך טובה. "אנחנו יוצאים לאחד מהמגרשים היותר קשים בליגה", אמרו בחיפה. "קריית שמונה קבוצה חזקה והמצב שלה בטבלה לא משקף את הסגל שלה. לכל קבוצה יש את הצרות שלה ואנחנו יוצאים במטרה אחת ויחידה: לחזור עם 3 נקודות. אנחנו רוצים לצאת לפריז מהמקום הראשון בטבלה. נקודה".
המאמן ברק בכר זוכר היטב את התיקו בקריית שמונה שדחה את חגיגות האליפות למחזור הנעילה לפני שנתיים ואת ההפסד 2:1 בעונה שעברה. "זה לא יהיה טיול בכלל", אמר בכר לשחקנים.
בצד המקצועי, בכר יעלה עם ההרכב החזק ביותר שלו. עלי מוחמד, שלא פתח מול חדרה, ישוב להרכב ככל הנראה על חשבון מוחמד אבו פאני. פרנצדי פיירו עשוי לרדת לספסל ובמקומו יעלה ב-11 מאוויס צ'יבוטה. כל הכרטיסים למשחק אזלו וחיפה תהנה מתחושה של משחק ביתי עם 4,000 אוהדים ירוקים.
3 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
יפתח על הספסל. פיירו
(צילום: עוז מועלם)
ומה עם היריבה הקרובה בצ'מפיונס? מאמן פ.ס.ז', כריסטוף גאלטייה, רמז אתמול - אחרי ה-0:3 של קבוצתו על אז'קסיו בליגה הצרפתית - כי מסי יפתח גם ביום שלישי (22:00) בפריז מול מכבי חיפה במחזור החמישי בליגת האלופות. יש לציין כי המשחק מול האלופה הישראלית חשוב מאוד עבור פ.ס.ז', שמעוניינת לעלות מהבית מהמקום הראשון. "אנשים באים לאצטדיון כדי לראות את לאו משחק", הסביר.
גאלטייה המשיך: "הוא השחקן הכי טוב בתולדות המשחק. הוא אוהב לשחק עם אחרים, יש לו את התכונה הזו של לרצות לשחק עבור אחרים. הוא מאוד חסר אנוכיות והוא היה נפלא בשער השני שלנו".
פורסם לראשונה: 12:04, 22.10.22