בכר:"עשינו את מה שהיינו צריכים"
(ONE)
במכבי חיפה חגגו ארוכות על כר הדשא אמש (שבת) לאחר ה-0:1 הקטן-גדול על הפועל באר-שבע במשחק העונה. זה היה ניצחונה שלישי מתוך שלושה משחקים של האלופה על הדרומיים, והשחקנים של ברק בכר יודעים שהם עשו צעד משמעותי לעבר זכייה באליפות נוספת.
נתחיל מהסוף. מכבי חיפה לא שיחקה טוב. היא לא הייתה דומה לקבוצה התוקפת, היוזמת והשולטת שראינו לא מעט העונה. היא שיחקה מאוד מבוקר ונהנתה ממהלך התקפי אחד טוב שהוביל לשער של פרנצדי פיירו.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
צעד משמעותי לעבר האליפות. שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
בכר עלה בהרכב עם מוחמד אבו פאני כקשר אחורי יחיד, כאשר צ'ארון שרי מלפניו אך השליטה במרכז המגרש לא הייתה של האלופה, אלא של יריבתה. עם כניסתם של מחמוד ג'אבר ועלי מוחמד, המארחת שוב הוכיחה כמה הדומיננטיות בקישור משמעותית עבורה.
"כל משחק הוא חשוב - בטח כשמדובר בקרב ישיר מול יריבה לצמרת", אמרו במכבי חיפה. "זה ניצחון ענק של ווינרים, וצעד משמעותי לעבר האליפות - אבל אסור לנו להסתנוור. יש לנו עוד משחקים חשובים מאוד לפנינו, וכבר ביום שלישי יהיה קרב קשה מאוד בבלומפילד מול מכבי ת"א. נצטרך להמשיך לנצח ולהתקדם ממשחק למשחק".
2 צפייה בגלריה
חגיגות מכבי חיפה הפועל באר שבע
חגיגות מכבי חיפה הפועל באר שבע
כבר ביום שלישי מצפה להם מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)

פלאניץ'? סק!

מי שזכה למירב התשבוחות הוא עבדולאי סק, שהיה השחקן הכי טוב במגרש. הבלם סיפק משחק ענק, כולל חילוץ כדור אדיר שמנע שער ודאי מבאר-שבע, והוכיח פעם נוספת כמה איכויות יש לו. הוא חיפה על חסרונו של שון גולדברג והפך את רמי גרשון לבלם עוד יותר טוב. "הוא ללא ספק מהבלמים הגדולים שנחתו פה", אמר אחד השחקנים. "פלאניץ'? סק הוכיח שלכל אחד יש מחליף וראוי וטוב".
כאמור, בעוד יומיים תפגוש האלופה את מכבי ת"א. נראה כי שון גולדברג יהיה כשיר ויעמוד לראשותו של בכר, שצפוי לבצע לפחות שינוי אחד בהרכב. עלי מוחמד או מחמוד ג'אבר צפויים לחזור להרכב של הירוקים כדי לעבות את מרכז המגרש, שכן בכרמל בטוחים שמול הצהובים צפוי משחק שונה לגמרי. כובש השער פיירו, שזכה למחמאות גדולות על היכולת וההשקעה אמש ימשיך לפתוח בחוד של הירוקים גם מול הצהובים.