דרמה גדולה בקריית שלום: כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, רובי קין לא ימשיך כמאמן מכבי ת"א לעונה נוספת, למרות שזכה עם הקבוצה באליפות ראשונה מאז 2020. בהודעה שמסרו הצהובים נאמר כי "המועדון הסכים לבקשתו של קין שלא לממש את הארכת החוזה שלו".
כבר לפני חודש נחשף כאן כי נציגיו של קין בוחנים עבורו אופציות בליגות בכירות יותר, זאת אחרי שהאנשים הקרובים ביותר אליו טענו כי המלחמה, הלחץ מאירלנד והריחוק מבני משפחתו גרמו לו להחליט לא להמשיך במכבי ת"א בעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
קין
קין
עוזב את מכבי ת"א אחרי עונה אחת. קין
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
קין
קין
קין עם צלחת האליפות
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, נפגש בשבוע שעבר בקנדה עם קין, והציג בפניו חוזה משודרג על מנת לשכנעו להישאר עונה נוספת בקריית שלום - מה שלבסוף לא קרה.
בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, הוביל קין את מכבי לזכייה באליפות המדינה, גביע הטוטו ולקמפיין אירופי מרשים שכלל העפלה היסטורית לשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג.
3 צפייה בגלריה
גולדהאר וקין עם צלחת האליפות
גולדהאר וקין עם צלחת האליפות
גולדהאר וקין. "אסיר תודה"
(צילום: עוז מועלם)
יחד עם קין, יעזוב גם כל צוותו: רורי דלאפ, דייב סארקאן, מייק סטאוול, ופיליפ האדסון. "ההחלטה הייתה קשה עבורי", סיפר קין לאתר הרשמי של המועדון. "אני רוצה להודות לבעלים, לכל השחקנים, המאמנים, והאוהדים על שהפכתם את העונה הזאת לבלתי נשכחת. אני מאוד גאה על כל מה שהשגנו יחד כקבוצה ובמיוחד גאה בעבודה הקשה והמסירות שהביאו לזכייה באליפות ובגביע הטוטו. אני מאחל לכל המעורבים במועדון את מלוא ההצלחה בליגת האלופות ובעונה הקרובה".
גולדהאר הוסיף: "ברצוני להודות לרובי ולצוות שלו, על העבודה הקשה ועל המסירות שלהם במהלך עונה זו ושהביאו את האליפות בחזרה למכבי. רובי והצוות שלו מילאו את חובתם נאמנה בנסיבות קשות ועל כך תמיד אהיה אסיר תודה. רובי, המועדון והאוהדים יישארו מחוברים תמיד לאתגרים ולהצלחה של עונת 2023/24".
צפו: שחקני מכבי חוגגים עם הקהל
(באדיבות ONE)