בעקבות ההחלטה של בית"ר ירושלים שנחשפה ב-ynet, להיפרד מהקפטן אופיר קריאף, חלק מאוהדי הקבוצה מתכוונים למחות, כדי שהשחקן יישאר בסופו של דבר.
"היו לו הצעות בינואר האחרון, כמו למשל מהפועל חיפה, והוא נשאר", אמרו בסביבתו של קריאף. הקשר עצמו אמר לאוהדים ששוחח עימם במהלך סוף השבוע: "ברור שאני מבואס, רציתי לפרוש בבית"ר ירושלים ולא נותנים לי". קריאף העלה גם פוסט לאינסטגרם שלו בחמישי האחרון: "אל תמהרו להיכנע כשכואב".
1 צפייה בגלריה
קריאף
קריאף
צפוי לעזוב. קריאף
(צילום: עוז מועלם)
גורם בבית"ר הסביר: "אנחנו מכבדים ומעריכים את הקפטן שלנו, אבל ההנהלה והצוות המקצועי החליטו שלא להאריך את החוזה שלו, זאת החלטה מערכתית שקשורה נטו לשיקולים מקצועיים".
אחרי ההחתמה של סילבה קאני שמגיע מאוסטריה וינה, בבית"ר ממשיכים לנסות לפעול בשוק הישראלי. במועדון ממתינים להחלטות של מכבי ת"א בנוגע לנדב נידם ויונתן כהן, ומתלבטים בין אייל גולסה לאביב אברהם. לגולסה הוצע חוזה נמוך של 100 אלף דולר לעונה, ודמי ההשבחה שמכבי נתניה תבקש עבור אברהם עלולים להוות מכשול.
אברמוב הותיר למנהל המקצועי אלמוג כהן תקציב של 18 מיליון שקל לרכש, מה שמוביל לקושי להתחזק, יחד עם הסירוב של זרים להגיע לישראל עקב המצב הביטחוני.
אוהדי פורטוגל וטורקיה תקועים בתחנת הרכבת
(באדיבות ONE)