בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של שחקן הקבוצה דור מיכה, שישחק במועדון גם בעונת 2024/2025.
מיכה בן ה-32 רשם עד היום כ-278 הופעות בליגת העל (ועוד עונה בקפריסין עם 28 הופעות). העונה החולפת, הראשונה שלו בבית"ר, הייתה הטובה ביותר שלו זה זמן רב, במהלכה תרם שני שערים וארבעה בישולים.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
"היה לי ברור שאני רוצה לשחק בעונה הזאת רק פה". מיכה
(צילום: עוז מועלם)
מיכה אמר לאחר החתימה: "אני גאה ונרגש להמשיך במועדון המדהים הזה, שהפך להיות חלק ממני בשנה האחרונה. היה לי ברור שאני רוצה לשחק בעונה הזאת רק פה ואני מודה לבעלים, להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי. יש לנו שאיפות ומטרות גבוהות השנה ואני מחכה רק לצאת לדרך"
המנהל המקצועי, אלמוג כהן אמר לאחר החתימה: "דור היה אחת המטרות החשובות שלנו ואני שמח שהצלחנו לסגור את העניין הזה כבר בתחילת הקיץ. בתור שחקן ותיק ואנרגטי הוא ימשיך לתרום לנו על המגרש וגם מחוצה לו. אנחנו מאמינים בו ובטוחים שיעזור לנו לעמוד במטרות לעונה הקרובה".

שלומי אזולאי החלוץ חתם במ.ס אשדוד

שלומי אזולאי החלוץ (34) חתם במ.ס אשדוד. בעונה האחרונה הוא שיחק במכבי בני ריינה, במדיה כבש שמונה שערי ליגה ובישל שבעה נוספים - ועזר לקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
אזולאי
אזולאי
"אין לי ספק שנבנית כאן קבוצה טובה העונה". אזולאי
(צילום: גיל נחושתן )
אזולאי, שזכה במהלך הקריירה בשתי אליפויות ושני גביעי טוטו, אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף למועדון ספורט אשדוד, אין לי ספק שנבנית כאן קבוצה טובה העונה".