אנחת רווחה גדולה ולא מעט נחת נרשמו אתמול בנבחרת ישראל, אחרי הניצחון 0:4 (הדי קליל) על בלארוס, בזכות שערי בכורה במדים הלאומיים של גיא מלמד, רמזי ספורי וחמודי כנעאן, כשאת השלישי כבש רז שלמה.
"זה היה משחק מצוין בכל הנוגע לפרמטרים של כדורגל", אמר המאמן רן שמעון, שהשיג ניצחון ראשון כמאמן נבחרת ישראל אחרי התבוסה להונגריה בהופעת הבכורה שלו, שגררה לא מעט ביקורת. "הראינו מהדקה הראשונה שאנחנו באים לנצח. ברמות האלה אין משחקים קלים, אבל אנחנו הפכנו את המשחק הזה לקל".
1 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
"זה היה משחק מצוין". רן בן שמעון
(צילום: עוז מועלם)
"לא נבהלתי אחרי ה-3:0 להונגריה וגם עכשיו אני לא יוצא מגדרי", המשיך המאמן החדש, "יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל הסימנים היו טובים ותפקידי להמשיך לחזק אותם. אמרתי לכל השחקנים שהיה משחק טוב מאוד".
על ספורי, שהצטיין עם שער ובישול, אמר: "רמזי היה מצוין, אבל גם דן ביטון, נטע לביא, הבלמים - שחקנים שתפקדו פחות טוב לפני שלושה ימים הצליחו להרים את עצמם. כל החלקים של הקבוצה, מהשער ועד החוד, כולם שיחקו טוב מאוד".
על כך ששחקנים בכירים לא הגיעו למשחקי הידידות: "אני זימנתי את כולם, אבל היו שחקנים שאחרי עונה שלמה היו צריכים את השבועיים האלה בחופש. אני לא רודף אחרי אף אחד, אבל אני לא מרגיש שיש שחקן שהתחמק או עשה משהו".
מלמד, שאת השער שלו כבש עם דחיקה מקרוב אחרי טעות של השוער הבלארוסי, הוסיף: "אחד השערים הקלים בקריירה, אבל אחד המרגשים. כן יירבו. אף פעם לא מאוחר לקבל את ההזדמנות, אני שמח שקראו לי ואעשה הכול בכל דקה על הדשא. אני בתקופה טובה, גם בקבוצה וגם בנבחרת. אני שמח שהוכחתי היום ואשמח אם יקראו לי שוב".
בן שמעון: "מרוצה מהגישה של השחקנים"
(באדיבות one)
פורסם לראשונה: 21:30, 11.06.24