בעקבות ההודעה הדרמטית על עזיבתו של מאור מליקסון, הודיעה היום (שלישי) הפועל באר-שבע כי דויד סמנייגו גרסייה יתפוס את מקומו כעוזרו של אליניב ברדה.
סמנייגו החל את קריירת האימון שלו באתלטיקו מדריד, בה נטל חלק בצוות מאמני הנוער במשך שש שנים. ב-2019, במסגרת שיתוף הפעולה עם המועדון הספרדי, הגיע המאמן לראשונה לבאר-שבע ואימן את קבוצת הנוער של המועדון. כמו כן, אימן סמנייגו בשנים האחרונות במחלקות הנוער ובקבוצות המילואים של דפורטיבו טולדו וזמורה.
2 צפייה בגלריה
דויד סמנייגו
דויד סמנייגו
"שמח לחזור". סמנייגו
(צילום באדיבות הפועל באר-שבע)
"אני שמח מאד להיות פה ולחזור להפועל באר שבע", אמר עוזר המאמן החדש לאחר החתימה. "אני רוצה להודות למועדון על המאמצים להביא אותי לכאן. כל שנותר כעת זה לעבוד 100 אחוז בשביל הקבוצה, כשאני בטוח שהמהלך יביא הצלחות עוד בעונה הזו. המועדון והאוהדים ראויים לטוב ואני אתן את כל כולי כדי שזה יקרה. הפועל באר-שבע הייתה בליבי במשך ארבע שנים ועכשיו אני חוזר כדי לעזור לקבוצה. אני מאחל לכולנו עונה נפלאה עם הרבה רגעים שמחים".
מאמן הקבוצה, אליניב ברדה: "אני שמח מאד ומברך את דויד על הצטרפותו. מדובר באיש מקצוע מצוין, עם סטנדרטים גבוהים וניסיון רב, שאני בטוח שיתרמו לנו רבות".
כזכור, ביום ראשון, בסיום התבוסה 4:1 למכבי נתניה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו, קיים מליקסון מסיבת עיתונאים בא הודיע רשמית כי הוא עוזב באופן מיידי את המועדון בו שימש בשנה וחצי האחרונות עוזר מאמן.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
"בטוח שיתרום לנו רבות". ברדה
(צילום: עוז מועלם)
כשהוא דומע ומתקשה להקריא את דברי הפרידה שהכין מראש, טען שחקן העבר שכבר בתחילת הקיץ ביקש לסיים את תפקידו, מכיוון שאינו יכול להקדיש את כל כולו לקבוצה בשל נסיבות "בריאותיות, אישיות. הגוף שלי ביקש מנוחה ולא פחות חשוב גם הנפש. אף פעם לא ביקשתי כלום, אך הפעם הייתי רוצה לבקש לכבד את רצוני לעצור".