"יכול מאוד להיות שבסיום העונה - אם לא נזכה באליפות - נזכור את שתי הנקודות שאיבדנו בקריית שמונה, וכל זה בגלל ההתנהלות במועדון. לא יכול להיות שמועדון כמו מכבי ת"א מנסה לשדר עסקים כרגיל, כשהמאמן כבר ארז מזוודות וטרוד ברכש של קרסנודאר". שחקנים במכבי ת"א זעמו על ההתנהלות בקבוצה אחרי ה-1:1 אצל נועלת ליגת העל.
"היו מסרים בשבוע האחרון ששום דבר לא נפגע, שאיביץ' יעזוב אחרי המשחק מול סכנין בגביע, אבל כבר עדיף היה שברק יצחקי יעמוד על הקווים ויגיע מאמן חדש, מאשר סיטואציה של החבאת דברים שידועים לכולם", אמר שחקן בכיר. "אם איביץ' היה ממשיך פה, הוא לא היה מעז למשל להוציא את ערן זהבי בדקות הסיום. היה לו את האומץ רק כי הוא עוזב. כל הימים האחרונים הקטינו אותנו כמועדון".
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
חוטף אש. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' אמור לעזוב את הארץ ברביעי או בחמישי לרוסיה, ויעמוד על הקווים עוד במשחק הגביע נגד בני סכנין מחרתיים. אוסקר גלוך אמור לפתוח בהרכב במקום מי ששוב אכזב - יונתן כהן, שנראה כי איבד את הביטחון עם שתי החמצות גדולות.
"היינו צריכים לנצח 1:7, 31 בעיטות לשער, 16 מתוכן ברחבה, לפעמים באימון של עשר נגד עשר אתה לא משיג דברים כאלו", אמר איביץ'. "אין לי משהו רע לומר על השחקנים שלי שרצו מאוד, שיחקו טוב, יצרו מצבים. זו לא פעם ראשונה שאנחנו מגיעים לכל-כך הרבה מצבים במשחק. אחרי 10 דקות ספרתי כבר ארבעה מצבי הבקעה. שיחקנו נגד יריב ששיחק על התקפות מעבר וכבש אחרי שהגיע להזדמנות אחת".
2 צפייה בגלריה
טימותי מוזי שחקן עירוני קריית שמונה מול יונתן כהן שחקן מכבי ת"א
טימותי מוזי שחקן עירוני קריית שמונה מול יונתן כהן שחקן מכבי ת"א
החמצות גדולות. יונתן כהן
(צילום: אביהו שפירא)
"במחצית השנייה הגענו להמון מצבים, כבשנו את שער השוויון בזמן טוב. יכולנו גם לנצח את המשחק אבל לא הצלחנו לייצר יתרון למרות הכל. יכול להיות שהלחץ מנע מהשחקנים לכבוש את השער השני. אני חושב שאם יבדקו, אנחנו קבוצה שמגיע להכי הרבה מצבי הבקעה בליגת העל. נכון שזה לא נתון טוב כשאתה לא מנצח, אבל זה נתון שאומר שהקבוצה עובדת טוב על המגרש. התיקו הזה פגע בנו".