הפסד לבית"ר ירושלים עבור הפועל ת"א הוא דבר כואב בכל עונה, קל וחומר כשהוא חלק מרצף של ארבעה הפסדים ומשבר של ממש במתחם חודורוב. נכון למחזור ה-18 מדורגים האדומים במקום ה-9, מרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.
"כפי שזה נראה עכשיו, במקרה הטוב נשרוד בליגה", אמרו אמש בהפועל ת"א כשחצי הביקורת הופנו כלפי המאמן בורחה למה.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א בית"ר ירושלים
הפועל ת"א בית"ר ירושלים
צ'יטובה ואיינבינדר מתוסכלים
(צילום: עוז מועלם)
וזה לא רק רצף ההפסדים. אחוזי ההצלחה של הפועל ת"א בשבעת המשחקים האחרונים עומד על תשעה בלבד - שתי נקודות מ-21 האפשריות. "ההכנה למשחק הראתה הכל, אבוקסיס הפתיע את למה ששוב לא ידע להגיב", הוסיפו שחקנים בקבוצה.
בסיום המשחק הקפטן דן איינבינדר נכנס לחדר ההלבשה ושטף את השחקנים מזעם, אבל רגע לפני, בעמדת הראיונות, אמר: "אני מאמין בשחקנים", ולא הזכיר את הצוות המקצועי, כמי שיכול להוציא את הקבוצה מהבוץ.
מי שמתעקש להמשיך ולהמר על למה הוא מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול, אולם לאחר ההתבטאויות של שחקני הקבוצה, בהנהלה מבינים כי המשבר עמוק, וכי צריכה להתקבל החלטה כל עוד דיוויד מינצברג בישראל.
לצד הביקורות כלפי סול ולמה, ישנה ביקורת גם כלפי שחקנים מרכזיים. אמש עיקר הביקורת הופנתה כלפי אלן אוזבולט שהגיע לשני מצבים בטוחים והחמיץ באדישות, מאוויס צ'יבוטה והישאם לאיוס. "התירוץ של החסרון של אלטמן ורודריגס שגם איתם לא עשינו יותר מידי לא מעניין", הסבירו בקבוצה. "נבנה פה סגל בצורה עקומה עם שחקנים שלא מתרוממים ובטח שהצוות המקצועי היום לא ירים אותו".
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א בית"ר ירושלים
הפועל ת"א בית"ר ירושלים
חוזרים לבית הדין המשמעתי. אוהדי הפועל ת"א והאובוקות
(צילום: עוז מועלם)
ואם כל זה לא מספיק, בקבוצה עלולים לספוג הורדה של שתי נקודות, בעקבות הדלקת האבוקות במהלך המחצית השנייה אמש. כנגד הקבוצה עומדת הפחתת שתי נקודות על תנאי במידה ותיזרק פירטוכניקה שתעצור את המשחק, כפי שאכן קרה. הפעלת העונש תלויה, כך נראה, בהחלטה שיקבל בימים הקרובים התובע עו"ד ניר רשף, האם להעמיד את הקבוצה לדין על התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות.