צפו במסע"ת הפועל באר שבעוד
(באדיבות ONE)
הלם בהפועל באר-שבע לאחר ההפסד אתמול (רביעי) 2:1 באצטדיון טוטו-טרנר למ.ס אשדוד. למרות שמאז חודש דצמבר 2019 - ובמשך שבעה משחקי ליגה לא ניצחה באר-שבע את הקבוצה של רן בן שמעון, אף אחד בבירת הנגב לא חשב שהרצף הלא מחמיא יימשך. היה זה ההפסד הראשון של באר-שבע העונה בכל המסגרות והוא מכניס את המועדון ללחץ גדול לקראת שני המשחקים הקשים והחשובים שמצפים לו כעת: במוצ"ש נגד מכבי חיפה וביום חמישי בחוץ נגד אוסטריה וינה בקונפרנס ליג.
המאמן אליניב ברדה הצביע על הרחקתו של אנדראה מרטינש בכרטיס אדום, באמצעות ה-VAR בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כגורם שהביא לשינוי המומנטום. המאמן טען שמדובר בעבירה שנראית חמורה, אבל שלא באמת הייתה כזו. הקפטן מיגל ויטור אף אמר שלדעתו זאת ההרחקה הראשונה בקריירה של מרטינש והיא נבעה מחוסר מזל.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
החילופים לא מובנים? ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
חשוב לציין שגם עד ההרחקה באר-שבע התקשתה מאוד והתוצאה הייתה 1:1. מהסגל שנבנה בבאר-שבע מצופה שגם ברוטציה גדולה כמו שהייתה אתמול, הקבוצה לא תפסיד ליריבה כמו אשדוד גם בעשרה שחקנים. בהקשר הזה, בקבוצה כועסים על חאתם אלחמיד ואיאד אבו עביד שספגו כרטיסים צהובים לאחר שריקת הסיום.
ברדה ספג אתמול ביקורת על כך שהחליט לא לשתף בכלל את השחקן הכי "חם" שלו הקיץ, רותם חטואל. בכלל נראה שלפעמים ההחלטות של ברדה קיצוניות בנוגע לניהול הסגל. כך לדוגמא תומר יוספי, שפתח במשחק הכי חשוב עד עכשיו של הקבוצה העונה, בחמישי האחרון נגד קראיובה הרומנית ומאז בשני מפגשי הליגה הוא כלל לא היה בסגל. נגד חיפה בשבת הוא עשוי שוב לפתוח. אתמול מי ששילם בצורה קשה את המחיר הוא קפטן נבחרת הנוער, איליי מדמון שהוחלף כבר במהלך המחצית הראשונה לאחר שנראה לא טוב וטעות שלו הובילה לשער הראשון של אשדוד. לא מן הנמנע שזה יוביל בסופו של דבר להשאלתו של מדמון כבר בימים הקרובים. אל הסגל העמוס מנסים בקבוצה לצרף שני שחקנים נוספים, אחד מהם זר.
2 צפייה בגלריה
אשדוד חוגגת
אשדוד חוגגת
יחזקאל המום אחרי השער הראשון של אשדוד
(צילום: הרצל יוסף)
נקודת אור מקצועית אתמול הגיעה מכיוונו של דור מיכה, שבישל בצורה נהדרת את השוויון של רמזי ספורי. גם במשחק הקודם נגד בית"ר ירושלים הוא בישל ויש לו אסיסט גם בקמפיין האירופי. מעבר לבישול היה לו משחק טוב אתמול. דקות של חרדה היו בפתיחת המשחק כשספורי נפל על הכתף אותה פרק במחנה האימונים בקיץ. בסופו של דבר הוא התאושש ולאחר שהוחלף במחצית השנייה הוא חבש את האזור עם קרח.
לקבוצה כ-12,000 מנויים וכאלף מהם כלל לא טרחו להגיע למשחק אתמול. לעומת זאת הצפי הוא שבשבת נגד מכבי חיפה יהיה האצטדיון מלא ב-16,000 צופים, כ-1,600 מהם מחיפה. נכון לאתמול בלילה מכרה הקבוצה כבר 5,000 מינויים לשלושת משחקי הבית באירופה.