שבוע אחרי שנשרה ללאומית, הפועל ת"א נעלה היום (שבת) את הופעותיה בליגת העל בניצחון חוץ 0:1 על הפועל חדרה. שגיא גניס כבש את השער הבודד בהתמודדות בדקה ה-35 - שלא ממש עודד את האוהדים האדומים שהגיעו לאצטדיון בנתניה.
סלים טועמה, ששימש כמאמן הזמני של הפועל ת"א, אמר בסיום: "תחושה לא קלה, זה ברור. מתחילת השנה האוהדים עודד אותנו, גם היום הם הגיעו למרות הירידה. הם תמיד איתנו וחבל בסוף ככה הסתיימה העונה".
1 צפייה בגלריה
טועמה
טועמה
"תחושה לא קלה". טועמה
(צילום: עוז מועלם)
טועמה הוסיף: "בשני המשחקים האחרונים זה עדיין היה תלוי בנו, אבל בסוף גם אנחנו קרסנו. אולי התצוגה של הקהל בשבוע שעבר פגעה בנו: יש שחקנים שמסוגלים להתמודד עם לחץ ויש כאלה שלא - ומסתבר שבשבוע שעבר הרוב לא היו יכולים".
טועמה גם ביקש להעביר מסר לבעלים: "אני לא יודע מה יהיה, אם יגיעו בעלים חדשים או לא - אבל אני מבקש באופן אישי: תמנו מאמן. היו צריכים למנות מאמן לעונה הבאה אתמול ולא מחר. הלאומית היא ליגה לא קלה, צריך לבנות קבוצה, לעשות תכניות וכדאי מאוד שזה יקרה כמה שיותר מהר".
מהעבר השני, מאמן הפועל חדרה, חיים סילבס, סיכם: "אני לא יכול לפתח את כל התורה המקצועית, אבל ברור שבאתי קודם כל כדי להביא את האונייה לחוף. יש תכנית שלמה לעונה הבאה, ברור נצטרך לפגוע בשחקנים שנביא. יש פה בסיס נהדר לקחת את הקבוצה קדימה. נצטרך למצוא עוגן חזק במקום אלעד מדמון ולדייק בזרים".
מדמון: "מכבי ת"א זה המקום המתאים בשבילי"
(ONE)