לראשונה מאז השבת השחורה - בשדרות חוזרים לשחק כדורגל. מ.כ שדרות מליגה ב' דרום ב' תקיים ביום חמישי (16:30) את משחק הליגה הראשון מאז פרוץ מצלחת "חרבות ברזל" - בחוץ מול בני אילת.
היא תעשה זאת עם מחווה מרגשת במיוחד. מדי הקבוצה עוצבו על ידי אורי גבאי, מצוות המועדון ותושב העיר, במטרה להנציח את עשרות מתושבי שדרות שנפלו במתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר, ושמותיהם ייצרו צורת מגן דוד.
2 צפייה בגלריה
אלון יופה ואופק זרביב
אלון יופה ואופק זרביב
אלון יופה ואופק זרביב, שחקני הקבוצה, עם המדים ועליהם המחווה לתושבי העיר
(צילום: באדיבות מ.כ שדרות)
"כידוע, העיר שלנו עוברת את התקופה המטלטלת והמורכבת ביותר, האסון הנורא נגע בכל אחד מאנשי המועדון", אמר יו"ר החברה העירונית לספורט בשדרות, אופיר אסולין. "ההחלטה להמשיך את פעילות הקבוצה היא לא פשוטה ומורכבת לאור המלחמה שעדיין מתנהלת. בנוסף, לוח המשחקים הצפוף לא עושה איתנו חסד ובכל זאת, לזכרם ולמענם של בני העיר שקיפחו את חייהם, אסור לתת לטרור לנצח".
"ביום חמישי נתארח למשחק הראשון מאז פרצה המלחמה - באילת שהפכה לבית של אלפים מתושבי שדרות. לפני השריקה נקיים טקס הנצחה לזכרם. כולם מוזמנים", סיכם.
2 צפייה בגלריה
רכב בוער לאחר פגיעת רקטה, שדרות
רכב בוער לאחר פגיעת רקטה, שדרות
נפילת רקטה בעיר שדרות בתחילת המלחמה
(צילום: עמית שאבי)
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "החיים ממשיכים וכנגד כל קושי תעמוד עוצמת רוח האדם והנפש. למרות הכל ובזכות הכל, אנחנו נצליח לקום ולשגשג. שובה של הקבוצה למשחקי הליגה הוא ניצחון החיים על פני מי שניסה לשים להם סוף".