בלם מכבי חיפה, עבדולאי סק, יצא להתכנסות של נבחרת סנגל לקראת אליפות אפריקה, ולא ברור מי ייכנס לנעליו בחודש הקרוב. סק יחמיץ לפחות שמונה משחקים, הראשון מביניהם הערב (ראשון, 20:30) בבלומפילד כשהאלופה תתארח אצל הפועל ת"א.
בחיפה היו מעדיפים להיפרד מהבלם הקרואטי לורנצו שימיץ', אבל לא יהיה ניתן לשחררו העונה מכיוון ששיחק כבר בשתי קבוצות. לא ברור אם הוא יהיה זה שיקבל את הקרדיט בהרכב הערב במקום הבלם הסנגלי, כשהעדיפות היא לפתוח עם דניאל סונדגרן, רמי גרשון ושון גולדברג.
2 צפייה בגלריה
סק
סק
מי ייכנס לנעליו? עבדולאי סק
(צילום: אלעד גרשגורן)
מי שישוב להרכב הוא הקפטן צ'ארון שרי, כמו גם דין דוד שישחק יחד עם פרנצדי פיירו בחלק ההתקפי. במכבי חיפה עדיין מחפשים חיזוק, למרות שכבר צירפו את גדי קינדה וקני סייף. בקבוצה רוצים להשלים את החתמתו של שחקן הכנף הרוסי-יהודי דניל לסובוי, אך יש שני מכשולים: מציאת דרך להעברת כסף לדינמו מוסקבה והשלמת הליך אזרוחו, כך שיוכל להירשם כישראלי בהתאחדות, אחרת הוא לא יצורף.
בצד השני, הפועל ת"א, שהפסידה במשחק האחרון להפועל ירושלים, צפויה לעלות באותו מערך של המשחקים האחרונים, עם שלושה בלמים. מי שעשוי לשחק כמגן ימני הוא אלון אזוגי שאיבד את מקומו בהרכב לעומר סניור במשחקים האחרונים.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א אלון אזוגי
שחקן הפועל ת"א אלון אזוגי
יחזור להרכב. אזוגי
(צילום: עוז מועלם)
גם אלן אוז'בולט, שמאוכזב ממעמדו ועשוי לעזוב בינואר, צפוי לפתוח בהרכב לצידו של הישאם לאיוס. חוסה רודריגס יחזור ל-11 לאחר שלא שיחק נגד הפועל ירושלים בגלל צבירת כרטיסים צהובים.