מכבי ת"א תתארח מחר (שני, 20:30) אצל הפועל באר שבע לקרב צמרת ותקווה להשיג ניצחון שיחזיר אותה למקום הראשון על חשבון מכבי חיפה. הצהובים מגיעים למשחק בתקופה נהדרת, אחרי שהתאוששו מההפסד 2:0 למכבי חיפה עם שלושה ניצחונות רצופים בהם לא ספגו כלל. הצהובים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.
מי שבולט מעל כולם העונה במכבי ת"א הוא כמובן אוסקר גלוך. הקשר בן ה-18 כבש כבר חמישה שערים ובישל ארבעה נוספים, והמשחק הקרוב יהיה הראשון שלו תחת חוזה חדש. ביום חמישי גלוף האריך את חוזהו ב-3 שנים, אך יוכל - באישור מיץ' גולדהאר - לצאת לאירופה אם יקבל הצעה אטרקטיבית. הוא יזכה ל-10 אחוזים מדמי המעבר העתידיים שלו, וסעיף היציאה עומד על 7 מיליון אירו. בינתיים, הוא במכבי ת"א, ונראה שהוא מוכן להשאיר חותם.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
מכבי ת"א תחזור לפסגה? איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
ניר ביטון התייחס לעתידו של אוסקר גלוך: "הוא השותף שלי לחדר, יצא לי לדבר איתו הרבה פעמים. אני חושב שגלוך לא צריך למהר לצאת לחו"ל, לעזוב את מכבי ת"א זה לאו דווקא הדבר הכי טוב עבורו כרגע. אני חושב שזה יעשה לו טוב להוביל את מכבי ת"א לתארים והישגים לפני שהוא יוצא לאירופה. הוא עוד צעיר".
על המשחק עצמו אמר ביטון: "אין משחקים קלים, אנחנו מכירים את הפועל באר-שבע ויודעים שהיא קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים מצוינים. אני מנסה לתרום את מה שאני יכול, עושה את המקסימום בשביל הקבוצה. אני נותן מאה אחוז מעצמי. הצלחת הקבוצה היא מעל הכל בשבילי, אני מוכן לוותר על הרבה כדי שמכבי ת"א תזכה באליפות השנה. האליפות לא תיפול על המשחק מחר, אנחנו נעשה הכל בשביל לנצח אותו. על ההבדל בין משחקי הבית למשחקי החוץ אמר ביטון: "במשחקי בית הקהל יותר תומך ומרים אותך ומרגישים את זה. משחקי חוץ הם קשים יותר מטבע הדברים, אם אנחנו רוצים לזכות באליפות אז נצטרך להרים את היכולת במשחקי חוץ".
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א עם ניר ביטון, אופיר דוידזאדה
אוסקר גלוך שחקן מכבי ת"א עם ניר ביטון, אופיר דוידזאדה
אוסקר גלוך עם ניר ביטון
(צילום: עוז מועלם)
המאמן איביץ' הוסיף: "באר-שבע היא קבוצה קשה, עם הרבה שחקנים טובים. יש להם סגל טוב. אנחנו מתכוננים למשחק ורוצים לנצח. זה יהיה משחק קשה באצטדיון קשה. אין פייבוריטית במשחק הזה. אנחנו מאוד מכבדים את באר-שבע וצריכים לתת את המקסימום".
על המצב הרפואי של אוסקר גלוך אמר המאמן: הוא בסדר, אבל נראה אם ישחק מחר. זה תלוי בטקטיקה". על החוזה החדש שקיבל גלוך: "כולם מרוצים מהחוזה החדש, הוא מאמין שהוא יכול להתקדם במכבי". על יונתן כהן, שעדיין לא שיחק העונה: "אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי המצב שלו, לא יודע אם הוא יהיה בסגל מחר".
פורסם לראשונה: 16:28, 30.10.22