לא רק תוצאת הסיום (4:2) אכזבה אמש (רביעי) את אנשי הפועל ת"א אלא גם תצוגת השיפוט החלשה, לדבריהם, של עידן לייבה. האדומים טוענים כי היה צריך לשלוף כרטיס אדום ישיר אל עבר דור פרץ בגין עבירה גסה שביצע במהלך המחצית הראשונה וכי לא נשרקה לזכותם בעיטת עונשים מ-11 מ' "ברורה" לאחר שדריק לוקסאן פגע לכאורה בראשו של אור בלוריאן.
"אחרי שמכבי ת"א עשו קמפיין תקשורתי והתבכיינו על כל טעות קטנה של שופטים, הם קיבלו נגדנו משחק שלם", אמרו בקבוצה. "הדריכה של דור פרץ על אינבינדר, הבעיטה לפנים של לוקאסן...זה היה משחק של לפחות תיקו, אבל יש מי שדואג למכבי ת"א".
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים בסיום הדרבי
(צילום: עוז מועלם)
לייבה, אגב, לא צפוי לקבל שיבוצים בתקופה הקרובה בשל הטעויות בדרבי. הוועדה המקצועית של איגוד השופטים התכנסה במהירות הבוקר על מנת להוציא כבר היום את מסקנותיה בשל תצוגת השיפוט מעוררת המחלוקת.
הפועל ת"א פנתה לאיגוד השופטים והבהירה את טענותיה. "זה משחק שיכול לשנות לנו עונה", הסבירו בהפועל ת"א. "כל המדינה ראתה כרטיס אדום לפרץ ופנדל לנו, במקום להשוות או לנצח את מכבי ת"א הכי חלשה בשנים האחרונות, זה נגמר בהפסד שלנו. מישהו יצטרך לתת פה הסברים ולשלם על זה, לא יעשו מאיתנו מועדון קטן שכולם יחגגו עלינו, או יחלקו מתנות לקבוצות אחרות על חשבוננו".
ובנושא אחר: אחרי ההחלטה להמשיך עם המאמן בורחה לאמה, למרות שצבר 2 נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות, בהפועל ינסו לחזק את הקבוצה בזמן שנותר עד לסיום חלון ההעברות. מי שצפויים להצטרף הם איאב גנאים שחוזר מאקטובה ורז מאיר שחוזר מואלוויק ההולנדית.