נשיא המדינה יצחק הרצוג מעניק את גביע המדינה לבית"ר ירושלים
(לע"מ)
בית"ר ירושלים ממשיכה לעבוד. הקבוצה הודיעה על החתמתו של יובל אשכנזי, שסיים לאחרונה את חוזהו בבני סכנין.
אשכנזי בן ה-31 פרץ אל התודעה בעיקר בבני יהודה אליה הגיע מכפר שלם שבליגה א'. הקשר שיתף פעולה במדי הכתומים עם יוסי אבוקסיס וירדן שועה. מאז שיחק במכבי חיפה, מכבי נתניה וסכנין. "להגיע לבית”ר ירושלים זאת הגשמת חלום עבורי", אמר אשכנזי לאתר הרשמי של המועדון. "אני מבטיח לתת את הכל כדי לשמח את האוהדים".
2 צפייה בגלריה
יובל אשכנזי
יובל אשכנזי
חתם. אשכנזי
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף, הקבוצה הגיעה לסיכום עם מאור קנדיל, ששוחרר מכבי ת"א. קנדיל, שהצטרף בקיץ 2018, סיים חמש עונות מוצלחות במדים הצהובים במהלכן זכה בשתי אליפויות, אך השנה מיעט לשחק.
מחזיקת הגביע הטריה אף סימנה את קשר הפועל באר-שבע, דור מיכה, כאחת המטרות שלה לקראת העונה הבאה. במועדון כבר שוחחו עם נציגי סגנית האלופה על מנת לבחון את האפשרות לצרפו, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע דור מיכה
שחקן הפועל באר-שבע דור מיכה
מחזיק בחוזה לעונה הבאה בב"ש. מיכה
(צילום: דניאל כהן)
ההערכה בבית"ר כי יון ניקולאסקו, המחזיק בחוזה לעונה הבאה, יעזוב בסופו של דבר את המועדון, כשסוכנו טען כי בקרוב יציג בפני ההנהלה מספר הצעות גבוהות על החלוץ המולדבי, שכבש 15 שערי ליגה. המטרה בבית"ר היא להחתים קודם כל קשר אחורי זר, ורק לאחר מכן אפשרות להתחזק בבלם. החלוץ הבכיר צפוי להיות הניגרי פרד פריידיי, שההחלטה לממש את חוזהו נחשפה לראשונה ב-ynet. פריידיי יהיה גם בעל השכר הגבוה ביותר במועדון - 250 אלף אירו לעונה.
שחקן נוסף שבבית"ר סימנו, בהנחה ודור תורג'מן לא יגיע אליהם כפי שתכננו, הוא אילון אלמוג. יובל אשכנזי צפוי לחתום היום, כשגם אדי גוטליב מועמד.
אוראל דגני דורש חוזה לשלוש שנים ובשכר גבוה, אך בבית"ר לא מתכוונים לעמוד בזה, ואם לא יתפשר משמעותית - הוא לא יישאר. מנגד, בבית"ר מקווים כי יוכלו להשאיל את אורי דהן לעונה נוספת ממכבי חיפה. אבישי כהן, אחד מהמצטיינים בעונה החולפת, מבוקש בהפועל חיפה.
פורסם לראשונה: 06:26, 01.06.23