איביץ': "מכבדים אותם אבל מתרכזים בעצמנו"
(באדיבות ONE)
"זה בדיוק הזמן לנצח את מכבי חיפה בסמי עופר. מעבר להצהרת כוונות. צריך לנצל את זה שהם בליגת האלופות ולפתוח מהם פער של ארבע נקודות. זו קבוצה שקיבלה שלוש מהפועל ירושלים, חייבים לחזור משם עם שלוש נקודות ולהלחיץ אותם עוד יותר", אלו הציפיות של שחקנים ממכבי ת"א לקראת המשחק מול מכבי חיפה מחר (שבת, 20:30) בסמי עופר.
המאמן ולדימיר איביץ' לא תרגל הרכב עד כה, כשהמערך הברור הוא של חמישה שחקני הגנה, בין היתר בשל החזרה של שחקני נבחרת לאימונים בקריית-שלום. הסרבי גם החליט, כפי שהוא נוהג, כי הקבוצה תצא רק מחר לחיפה ולא תלון בבית מלון בלילה שלפני.
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
משחק עונה. זהבי
(צילום: יאיר שגיא)
נראה כי בהגנה ההתלבטות היחידה היא בין הבלם ההולנדי לוקאסן לניר ביטון, שכשיר לקראת המשחק, אולם חזר רק לאחרונה לאימונים מלאים. במועדון משוכנעים כי השוער דניאל פרץ הוא שחקן מפתח, כשהיכולת שלו עם המקפצה הצפויה לנבחרת הבוגרת יחד עם השתתפות ביורו הצעירות בקיץ הבא יניבו הצעות גבוהות לגביו. בהגנה צפויים לעלות מאור קנדיל, שרן ייני, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה. בקישור האחורי נראה כי דן גלזר יפתח.
עדיין לא ברור אם הצהובים יעלו עם שלישיה בקישור האחורי - שבמקרה כזה יכלול גם את דור פרץ ואז אייל גולסה, ואן אובריים או גבי קניקובסקי - או שאיביץ' יפתח עם שלושה שחקני התקפה.
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
לא ברור אם יפתח בשל העומס. גלוך
(צילום: עוז מועלם)
בשל העומס על אוסקר גלוך, ששיחק בשני משחקי הנבחרת הצעירה נגד אירלנד, עדיין לא ברור אם איביץ' יחליט אם הכישרון הצעיר יעלה ב-11 הפותחים. מה שברור, זה שערן זהבי יפתח בהרכב: "לזהבי יש רצון להעביר מסר ברור גם לאנשי הנבחרת וגם לליגה כולה שהוא פה", אמרו שחקנים במכבי. "הוא פתח את העונה בצורה פושרת, זה בדיוק מסוג המשחקים שהוא יודע להתפוצץ בהם".