ערב מחזור הפתיחה בליגת העל, ממשיכים בבית"ר ירושלים בחיפושים הקדחתניים אחרי בלם. הבוקר (שישי) נודע כי מחזיקת גביע המדינה הגישה הצעה לבלם נבחרת סרביה, מרקו מיאלוביץ', שבשנים האחרונות משחק בליגה הסרבית. נכון לעכשיו ממתינים בבירה לתשובה מהשחקן בן ה-26, כשבמקביל ממשיכה ההמתנה לשחרורו האפשרי של אורי דהאן ממכבי חיפה.
מיאלוביץ' הוא שחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בווזדובאץ' בלגרד, הקבוצה בה שיחק בשתי העונות האחרונות. לפני כן שיחק במספר קבוצות מקומיות בסרביה, כמושאל מהקבוצה בה גדל, הכוכב האדום בלגרד. הופעת הבכורה שלו בכוכב האדום הייתה לפני תשע עונות, כשעלה במשחק נגד אודניזה כמחליף של אקס מכבי חיפה, בוגדאן פלאניץ.
2 צפייה בגלריה
מרקו מיאלוביץ' במדי סרביה נגד ארה"ב
מרקו מיאלוביץ' במדי סרביה נגד ארה"ב
מיאלוביץ' יורד לגליץ' במדי סרביה במשחק נגד ארה"ב
(צילום: AP Photo/Ashley Landis)
הבלם שיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה ובינואר האחרון אף זומן לנבחרת הבוגרת, במדיה קיים משחק ידידות מול ארה"ב (1:2 לסרביה בסיום). מי שהציע אותו לבית"ר הוא רפי אפשטיין, סוכנו של החלוץ המולדובי, יון ניקואלסקו, שאחרי עונת שיא עבר להירנביין ההולנדית. שחקן נוסף שנמצא בתוכניות של הצהובים-שחורים הוא חלוץ מכבי ת"א, איילון אלמוג.
בגזרת הזרים, טרזי תומא עדיין נחוש לעזוב את בית"ר ירושלים מיידית, כמו במקרה של דנילו אספרייה וניקואלסקו, אולם בקבוצה הבהירו לו כי במידה שירצה לעזוב, יצטרך לאתר קבוצה שתשלם עבורו פיצוי. בכל מקרה, בבית"ר כבר הנחיתו זר במקומו, המונטנגרי דני הוצ'קו, שהגיע מפאפוס הקפריסאית.
2 צפייה בגלריה
תומא
תומא
בלי פיצוי לא ישוחרר. טרזי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ההערכה בבית"ר כי אימסעיליה סורו יגיע בסופו של דבר לקבוצה, זאת לאחר שסיכם את תנאיו מול ברק אברמוב והוא ממתין להחלטה של סלטיק לגבי עתידו. בנוסף, מעוניינים במועדון להתחזק גם בחלוץ זר, כשבמקרה שמירון גורג' לא יצטרף, ינחת זר אחר במקומו.