אחרי אמירות ה"אני מאשים" של סלובודן דראפיץ' בעקבות ההדחה המביכה מהגביע, אתמול (שבת) הגיע עוד משחק נפל של הפועל ת"א ו-3:3 ביתי מול הפועל חיפה, שהובילה 1:3 עד הדקה ה-78.
דראפיץ', שקיבל החלטות שהובילו להחמרה בפציעה של הישאם לאיוס, שייעדר כחודש, לא ביצע חילוף בעפולה ועוד, גרם אתמול לכעס אצל אנשי המועדון עם אמירה נוספת. "לא הופענו למחצית הראשונה", אמר דראפיץ', "לפעמים אתה מתכנן והשחקים מקבלים נוקאאוט. עוד לא מצאתי את הנוסחה. רצנו 120 קילומטר, במונדיאל לא רצים ככה".
1 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' הפועל תל אביב
סלובודן דראפיץ' הפועל תל אביב
סלובודן דראפיץ' הפועל תל אביב
(צילום: יאיר שגיא )
אמנם מי שהיו אחראים על בניית הקבוצה הם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים והמאמן הקודם קובי רפואה שפוטר, אולם במועדון זועמים על דראפיץ' שנמצא בתפקיד כבר שלושה חודשים. גורם במועדון אמר: "הוא מחפש נוסחה במשך שלושה חודשים, הייתה לו פגרה של חודש למצוא אותה. מתי הוא ימצא, כשנרד לליגה הלאומית?". כשנשאל על הספיגות של הקבוצה שלו במצבים נייחים, ענה המאמן: "אם יכולנו להוסיף 5 סנטימטר לכל אחד מהשחקנים. המצבים הנייחים הם נקודת תורפה ואנחנו צריכים לטפל בה".
מי שסופג ביקורת גדולה הוא השוער סטפן מרינוביץ', שספג אתמול עוד שער באשמתו הישירה. זה קרה אחרי שהורד לספסל בשני המשחקים האחרונים. דראפיץ' החליט להגן על השוער הניו זילנדי: "הוא הציל אותנו בתוספת הזמן והוא בסדר גמור".
בהפועל ת"א ברור כי יש צורך בחיזוק משמעותי של שוער ואריאל הרוש הוא המוביל. בנוסף, בקבוצה מעוניינים בעוד שני שחקנים לפחות. למרות זאת החליט דראפיץ' לומר בעניין: "אני לא רוצה להתחזק בשום עמדה כי אני אוהב את השחקנים שלי".
בזמן ששחקנים כמו דוד קלטינס ואבו דוסו ספגו ביקורות, בקבוצה החמיאו לעידן ורד שפתח לראשונה העונה בהרכב והמחליפים ארי כהן וניב זריהן, שנכנסו במחצית השנייה ושינו את המשחק.