לא ככה דמיין ברק בכר את הבכורה האירופית המחודשת שלו עם מכבי חיפה – תבוסה "ביתית" כואבת 3:0 מול סבאח באקו, במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס-ליג, שאירחו הירוקים בהונגריה. מדובר ב"בור עמוק" שקשה לראות את סגנית האלופה הישראלית יוצאת ממנו, בגומלין שיתקיים בשבוע הבא (19:00), בבאקו.
אחרי מחצית מאופסת, נקלעה חיפה לפיגור ראשון משער של פאבול שפרנקו (62). ג'סי סקידיקה (78) וחיל אילבב השלימו את המלאכה מבחינת האזרים עם צמד בתוך עשר דקות.
1 צפייה בגלריה
"זה לא נראה טוב". בכר
"זה לא נראה טוב". בכר
"זה לא נראה טוב". בכר
(ראובן כהן, מכבי חיפה)
"אם מפסידים 3:0 במשחק ראשון - זה לא נראה טוב". אמר בכר בסיום. "הצלחנו לפתוח את המשחק באופן לא רע, אבל לא היינו מספיק רעים, חדים ואמיצים מול השער. לא היינו מדויקים בפעולות האחרונות. שניים מתוך שלושת הגולים שחטפנו היו במשחק מעבר אבל בסופו של דבר, הגענו למשחק הזה לא טוב, כצוות, כמערכת. לא שיחקנו כמו שצריך, ונצטרך לבוא בשבוע הבא ולהפוך את התוצאה".
"אם הפסדנו בשלושה שערים, סימן שכלום לא היה טוב מבחינת ההכנה למשחק", המשיך המאמן. "לא ההרכב ולא בניהול המשחק. צריך לדעת ללמוד מהדברים האלה, ועכשיו נצטרך להרים את עצמנו ולבוא למשחק הבא יותר טובים".
כשנשאל על אופן ניהול המשחק הוסיף בכר: "כששאתה בפיגור קשה מאוד לוותר על שחקנים כמו פיירו ודוד (ולהחליף אחד מהם בשחקן קישור). כל מה שעשינו לא עבד היום. יש להם הרבה שחקנים טובים, ידענו את וזה לא הקלנו ראש. ברור שיצטרפו אלינו עוד שחקנים, אבל זה לא תירוץ להפסד הזה. נבוא בשבוע הבא, ננסה לעשות תוצאה טובה ולהאמין שהכל אפשרי".
התגובות אחרי ה-1:1 בין ישראל למאלי בפתיחת הטורניר האולימפי
(צילום: עוז מועלם)