בפעם השמינית – גביע הטוטו של מכבי ת"א, זאת לאחר שניצחה את מכבי חיפה 2:4 בתום דו-קרב פנדלים (אחרי 0:0 בסיום 90 דקות). בצד הטראגי של הערב היה דווקא צ'ארון שרי, שרשם את המשחק האחרון שלו בקבוצה (ככל הנראה עד תום העונה) ורצה להיפרד מהירוקים עם תואר, אולם החמיץ מהנקודה הלבנה ויחד עם פיירו היה חתום על האכזבה של האלופה בסיום הערב.
"זה כואב, אבל החיים הם לא כמו בסרטים", סיכם שרי בסיום. "אני עדיין נרגש מהפרידה מהאוהדים, איך שהם באו להיפרד ממני לקראת העזיבה שלי. זה מאוד מאכזב, כי רציתי לעזוב עם גביע, אבל אני מאמין שהם יזכו בשאר התארים שיש עוד להיאבק עליהם".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א מכבי חיפה גמר גביע הטוטו
מכבי ת"א מכבי חיפה גמר גביע הטוטו
"למה אני אתגעגע? להכל". שרי
(צילום: עוז מועלם)
הקשר המשיך: "כן, זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל היו לנו הזדמנויות להבקיע וחבל שלא ניצלנו אותן. אני אתגעגע לחברים, אפילו שאדבר איתם בכל התקופה הקרובה. אחזור בקרוב ואפילו בצורה טובה יותר ממה שהייתי. למה אני אתגעגע פה? להכל. אהנה עם המשפחה שלי בהולנד ואמרתי לשחקנים שאם הם יזכו באליפות אבוא במיוחד לחגיגות ואחזור להולנד".

דגו: "אין לנו זמן להתאבל על המשחק"

"להפסיד בגמר זה מאוד מאכזב", הוסיף בסיום המאמן מסאי דגו. "היה משחק טיפה שקול ואולי טיפה לטובת מכבי ת"א בגלל החזקת כדור. שתי הקבוצות רצו לנצח אבל כשמגיעים לפנדלים זה הרבה מזל ושחקנים שצריכים לעשות את זה ואנחנו החמצנו. במשחק עצמו היינו צריכים לייצר יותר מצבים אבל זה גמר, לחץ".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
"עלינו על מנת לנצח". דגו
(צילום: עוז מועלם)
לגבי החילופים, הוסיף דגו: "רציתי לשמור לסיום את השחקנים שהם יותר 'פנדליסטים'. לגבי ליאור (רפאלוב), הוא תפס את השריר האחורי ובהתייעצות לפני המשחק החלטנו שלא ישחק. לא רצינו לעשות נזק ולאבד אותו לתקופה ארוכה. לגבי קאסה, זה היה מקצועי נטו. הגענו למשחק עם קשר אחורי בודד והוא היה היחידי על הספסל.
"האם עליתי עם כל הכלים על מנת לנצח? עלי מוחמד שחקן מאוד חשוב לקבוצה והוא שוכב חולה בבית, ליאור (רפאלוב) פצוע ובסוף יש אילוצים. עשינו את הכל כדי לנצח. השפעה? כיבדנו את המעמד, הגענו לפנדלים. גם בפנדלים אנחנו מאוכזבים, אבל שמים את המשחק הזה מאחורינו, אין לנו זמן להתאבל עליו".
על ההחמצה של שרי: "רצינו את הגביע גם בשבילו, הוא פנדליסט אדיר, גדולים ממנו החמיצו במעמדים כאלה. יש לי קשר מיוחד איתו. חוץ מזה שהוא הקפטן שלי, הוא יודע להחזיק חדר הלבשה גם ברגעים פחות טובים. זאת זכות בשבילי לאמן כזה שחקן. היו משחקים שגם ניצחנו בלעדיו השנה, אבל אי אפשר להגיד שאנחנו לא מאבדים איכות בעקבות העזיבה שלו".