בבית"ר ירושלים חגגו בערבון מוגבל את הנצחון נגד בני סכנין אמש (שני), שהקפיץ אותה מעל לקו האדום. החבורה של יוסי אבוקסיס נקלעה לפיגור ביתי מול האורחת משער של גיא מלמד, אך דנילו אספריה כבש צמד וסידר מהפך למקומיים, ויציאה לפגרת המונדיאל מהמקום ה-11 שמעל הקו האדום.
"יש לנו התקפה מצוינת", אמרו בבירה, והחמיאו לשני הזרים שכבשו את מרבית שערי הקבוצה - דנילו אספריה ויון ניקולסקו: "אספריה הוא אחד הזרים הטובים ביותר ששיחק בבית"ר בשנים האחרונות, ניקולסקו זה בינגו אדיר, גם ירדן שועה בכושר מעולה. זה היה ניצחון קריטי מבחינתנו, אבל עדיין אנחנו אחרי סיבוב ראשון קטסטרופלי".
1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר חוגגים
שחקני בית"ר חוגגים
שחקני בית"ר חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה החמיאו ליוסי אבוקסיס על שני השינויים שעשה במחצית השניה, ששינו את פני המשחק. הכניסה של בר כהן וההחלטה המשותפת יחד עם אוראל דגני, שהיה זה שהציע שיעלה לשחק כקשר אחורי ושינה את הדינמיקה של המשחק.
12 אלף אוהדי בית"ר הגיעו למשחק על מנת לעודד אותה לקראת היציאה לפגרת המונדיאל. בקבוצה יעניקו לשחקנים מספר ימי חופשה ולאחר מכן יחזרו לאימונים. "אנחנו מהקבוצות שלא צריכים בכלל לצאת לחופשה. יש לנו הרבה עבודה אחרי הסיבוב הראשון החלש שעברנו", אמרו בבית"ר. "יש פה סגל לא רע שצריך להתחבר בצורה יותר ברורה וככה נוכל להישאר ליגה".