מכה לא פשוטה למכבי פתח תקווה. חלוץ הרכש דור ג'אן עבר צילום ובדיקת MRI בעקבות הפציעה ברגל שנגרמה לו באחד מאימוניו הראשונים בקבוצה. בבדיקות התברר כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת ובעקבות זאת חוששים במועדון שהוא ייעדר מספר חודשים.
ג'אן חתם בתחילת העונה לעונה אחת ואף שותף במשחק גביע הטוטו האחרון של הקבוצה בו היא סיימה בתיקו 0:0 עם הפועל ירושלים. השבוע נפצע החלוץ שהגיע מפאסוס דה פריירה הפורטוגלית במהלך אימון כשרגלו נתקעה בדשא. הוא נאנק מכאבים ובמועדון קיוו שתוצאת הבדיקה לא תהיה חמורה, אך כאמור היום התברר אחרת.
1 צפייה בגלריה
ג'אן חוגג
ג'אן חוגג
דור ג'אן
(צילום: אורן אהרוני)
כרגע עומדים ג'אן ומכבי פתח תקווה בפני דילמה אם לתת לחלוץ זמן שיקום וטיפול בפציעה בצורה שמרנית, או שהוא יעבור ניתוח שחזור של הרצועה. רק לאחר התייעצות עם רופא מומחה תתקבל ההחלטה. בעקבות זאת החליטו בקבוצה להגביר את הניסיונות לצרף את מוחמד עוואד ממכבי חיפה.
למכבי פתח תקווה מצפה משחק דירוג בגביע הטוטו בשבת הקרובה נגד עירוני קריית שמונה, ושבוע לאחר מכן יארחו המלאבסים את אותה קריית שמונה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. מי שעשויים לקבל דקות ראשונות בשבת הם צמד הזרים, החלוץ לאמק בנדה והקשר ירוסלב מיכאליק.