חלון ההעברות בליגת העל יסתיים מחר (רביעי) בלילה, וסאגת מתיאס נהואל, בו מעוניינת מכבי חיפה - כנראה הגיעה לסופה. זאת לאחר שהשחקן סיכם את תנאיו במועדון.
מכבי חיפה תפעיל את סעיף שחרורו מוורוצלאב העומד על 2.5 מיליון אירו והשחקן - כך מאמינים בסמי עופר - ינחת כבר מחר בישראל.
2 צפייה בגלריה
מתיאס נהואל
מתיאס נהואל
הסאגה נמשכת. מתיאס נהואל
(Mikolaj Barbanell/SOPA Images/ Getty Images)
בפולין דווקא יותר סקפטיים. "ההנהלה של שלונסק החליטה לא לשחרר את נהואל, בטח לא כל עוד ההצעה של מכבי חיפה לא קרובה לסעיף השחרור", נכתב באתר "גול" הפולני. "זו תהיה הפתעה אם הוא לא יישאר בשלונסק לפחות עד חלון ההעברות של ינואר".
לצד זאת, בקבוצה של ברק בכר ממשיכים בחיפושים אחרי חלוץ זר חדש, כאשר בנורבגיה דווח כי נעשתה פנייה לרוזנבורג בנוגע לאולה סייטר, אך זו נדחתה. בנוסף, הירוקים צפויים להחתים חלוץ ישראלי כשאחד מבין גיא מלמד מהפועל חיפה או קייס גאנם מבני ריינה צפוי להצטרף עד תום חלון ההעברות.
2 צפייה בגלריה
מלמד
מלמד
יחצה את הכביש? מלמד
(צילום: נחום סגל )

המרדף הירוק אחרי נהואל

כבר זמן רב שמכבי חיפה מנסה לשים את ידיה על נהואל, אך הסכומים הגבוהים שדורשת עבורו שלונסק הפילו בכל פעם את העסקה. סגנית האלופה הישראלית הייתה מוכנה עד כה לשלם סביב מיליון אירו עבור שחקן הכנף בן ה-27, אך כעת עם התקרב מועד חלון ההעברות ביום רביעי הקרוב.
נהואל נולד בארגנטינה אך עבר בגיל צעיר לספרד, השתקע שם וקיבל אזרחות ספרדית. הוא שיחק במחלקת הנוער של ויאריאל - במדיה עלה לבוגרים. הוא שיחק בקבוצות המילואים של הצוללת הצהובה עד שב-2014 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הראשית. הוא שיחק לאחר מכן כמושאל בבטיס וב-2018 עבר לאולימפיאקוס, שמיד השאילה אותו לדפורטיבו לה קורוניה מליגת המשנה בספרד.
ב-2022 הוא מצא סוף-סוף את מקומו כשחתם בשלונסק ורוצלאב. בשנתיים בהן שיחק בקבוצה הפולנית הוא כבש 12 שערי ליגה ב-57 הופעות. בנוסף יש לו 11 הופעות בנבחרת ספרד עד גיל 19 ועוד שתיים במדי הנבחרת עד גיל 21.
פורסם לראשונה: 07:44, 17.09.24