העסקה המשמעותית ביותר של בית"ר ירושלים בעידן ברק אברמוב: הצהובים-שחורים סיכמו לעונה וחצי עם בלם קרסנודאר סרגיי בורודין בן ה-23, שהמגעים איתו נחשפו לראשונה ב-ynet ספורט. זה קרה אחרי מו"מ אינטנסיבי עם קרסנודאר, שתשאיל אותו לעונה וחצי.
מי שניהל את המגעים האינטנסיביים בשבועיים האחרונים, אחרי שכבר נדמה היה כי המגעים על סף פיצוץ, היה המנכ"ל כפיר אדרי, שסגר את אחת העסקאות האיכותיות ביותר במועדון בשנים האחרונות. העסקה הייתה מסובכת גם בשל הדרישות של בורודין וגם לאור הקשיחות של אנשי המועדון הרוסי, שם מאמן ולדימיר איביץ'. בורודין יהפוך למשתכר הגבוה ביותר במועדון, שפגע העונה בגדול בזרים עם ההצלחות של דנילו אספרייה, יון ניקולאסקו וטרזי תומא.
1 צפייה בגלריה
סרגיי בורודין
סרגיי בורודין
סרגיי בורודין
(צילום: האתר הרשמי של קרסנודאר)
מדובר בבלם בן 23, שרשם העונה עשר הופעות במדי קרסנודאר, אך החליט לעזוב את רוסיה. למרות שקיבל שתי הצעות מהליגה הרוסית ומקבוצה בכירה מפולין, התעקש בורודין להגיע לליגה הישראלית, אולי גם בשל מבול הודעות שקיבל מאוהדי בית"ר.
היכולת של בורודין גרמה לו להגיע עד לנבחרת רוסיה, בה שיחק בספטמבר האחרון נגד קירגיסטאן במשחק ידידות. שכרו העונתי יעמוד על 200 אלף אירו. ההגעה של בורודין מסמלת את סיום דרכו של אוראל דגני בתום העונה הנוכחית, זאת למרות שדגני היה רוצה לראות את עצמו ממשיך במועדון, אולם בורודין סומן כבלם הבכיר.
הבעלים ברק אברמוב הסכים לשלם 150 אלף אירו תמורת שאילתו לעונה וחצי וקרוב לסגירה של העסקה הגבוהה.
בבית"ר יתחזקו גם בחלוץ והעדיפות כרגע היא לדור תורג'מן, אולם במכבי ת"א ביקשו להמתין מספר ימים לאור מינויו של אייטור קראנקה. אם תורג'מן לא יצטרף, מי שיחתום הוא דור חוגי.