התקציר באדיבות תאגיד כאן 11
"הנבחרת שלנו סבלה - וחוזרת הביתה שוב בלי כלום": בברזיל, אימפריית כדורגל לכל דבר ועניין, סיקרו בהרחבה את ההדחה הסנסציונית ברבע גמר המונדיאליטו. ועוד על ידי ישראל הקטנה. ה-3:2 של הסלסאו לכחולים-לבנים הפתיע, כצפוי, את כל כלי התקשורת במדינה.
נבחרת הנוער במונדיאליטו - כתבות נוספות
"המסע שלנו שוב הסתיים בבכי", נכתב בעיתון FOLHA, שם פירגנו לישראל: "מגיע לנבחרת הזו הכרטיס לחצי הגמר. אנחנו נחפש את הזכייה שלנו בטורניר בפעם אחרת. חבל, כי יש פה דור מוכשר שהיה יכול להביא לנו את התואר".
3 צפייה בגלריה
ברזיל
ברזיל
מרטינס לא מאמין שזה קורה לו
(צילום: EPA/Marcelo Ruiz)
3 צפייה בגלריה
ברזיל
ברזיל
ראמון מנסה לנחם את השחקנים המאוכזבים
(צילום: Andres Larrovere / AFP)
באתר הברזילאי Veja הוסיפו: "החלום נשבר באחר צהריים חסר השראה. ברזיל סיימה את דרכה בטורניר בארגנטינה אחרי שלושה ניצחונות ושני הפסדים. הנבחרת הישראלית עשתה היסטוריה בהופעה הראשונה שלה אי פעם".
ב-dgabc כתבו: "ברזיל הודחה בצורה דרמטית ופיספסה הזדמנות לזכות בתואר בפעם השישית". ב-O Globo - אחד העיתונים הגדולים במדינה - ציינו: "הפסדנו וכשלנו - ודווקא בהארכה. זו הייתה דרמה גדולה. הסלסאו יעזבו את ארגנטינה מתוסכלים. ההיעדרויות והתשישות הפיזית עשו את ההבדל עבור הנבחרת".
3 צפייה בגלריה
ברזיל
ברזיל
"הפסדנו וכשלנו - ודווקא בהארכה". שחקני ברזיל לא מעכלים
(צילום: Andres Larrovere / AFP)
ב-grupolaprovincia סיכמו: "ישראל סיפקה את ההפתעה הכי גדולה בגביע העולמי עד גיל 20 והדיחה את ברזיל. דור תורג'מן? יש לו מיומנויות של שחקן ברזילאי, ממש ככה".
ומה היה לנבחרת עצמה להגיד אחרי ההדחה? "למרות ההפסד, אני עדיין חושב: יש לנו דור מצוין, מוכשר, שעוד יעשה הרבה רעש", אמר בסיום המשחק המאמן המפסיד, ראמון. "זה לא ישנה את זה רק בגלל שהפסדנו ברבע גמר אליפות העולם".
צפו בחגיגות נבחרת ישראל
"היינו טובים יותר בשתי המחציות הראשונות, ישראל שיחקה פשוט שמח יותר", הודה ראמון, שנשאל על כובש שער הניצחון - דור תורג'מן: "ידענו מי הוא גם לפני המשחק, שהוא יכול לעשות מהלכים כמו שרשם בשער השלישי. שמנו לב שהוא שחקן מצוין".
מרלון גומס סיכם: "אי אפשר להגיד שהיריבה לא הייתה ראויה וכישרונית. לא שיחקנו טוב, היינו עייפים והיה לזה משקל כבד. הכדורגל שלנו לא היה טוב, עכשיו צריך להתמקד במה שיהיה".