החתמתו של עומר אצילי על חוזה חדש לשלוש וחצי עונות נוספות הרגיעה את מכבי חיפה, הצדדים ניהלו מו"מ ארוך בשבועות האחרונים ומרבית הפרטים כבר סוכמו אך היו לא מעט חילוקי דעות לגבי הבונוסים על כיבוש שערים והבישולים שעיכבו את החתימה על החוזה החדש, אך לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום סופי הגיעה החתימה הרשמית.
על פי החוזה החדש אצילי ישתכר בחיפה כחצי מיליון אירו לעונה וחוזהו שודרג בכעשרים אחוזים, בנוסף הוכנס סעיף יציאה לחו"ל שעומד על מיליון אירו בסיום כל עונה. "עומר אצילי הוא כוכב כדורגל ויש לו חלק נכבד מאוד בהצלחה של המועדון בשנתיים שהוא פה בליגה ובאירופה. הוא ללא ספק מהישראלים הבכירים בליגה, שחקן שנתן וייתן המון לקבוצה ואנחנו יותר ממאושרים שהוא ממשיך איתנו בשנים הקרובות", אמר גורם בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
בחיפה מרוצים מהחתימה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה נשמו לרווחה לאחר הניצחון על ק"ש שהגדיל את הפער בפסגה ונתן אוויר אחרי ארבעה משחקים (שלושה בליגה ואחד בגביע) ללא ניצחון, בכר החליט להעניק לשחקניו יומיים של חופש והשחקנים ישובו לאימונים רק ביום רביעי לקראת המשחק מול אשדוד בשבת.
בצד הפחות שמח, המגן פייר קורנו שוב נפצע ונראה כי הוא יעמוד לרשותו של בכר רק בעוד שבועיים. קורנו יצא בהחלטת הצוות הרפואי לסדרת טיפולים בצרפת. השחקן, שסובל מפציעה טורדנית בשריר הירך האחורי, צפוי לשוב ארצה ולאימונים מלאים בעוד עשרה ימים.
סאן מנחם, שנפגע בראשו מול בני ריינה לפני כשבועיים ואיבד הכרה, לא יחזור לאימונים עד הודעה חדשה. רופא הקבוצה אמר: "סאן מנחם עובר בדיקות מקיפות, עד כה התוצאות היו טובות, ממתינים לאישור נוירולוג לחזרה מהירה לפעילות".