נשיא המדינה יצחק הרצוג התקשר לאופיר חיים לאחר הניצחון של ישראל על ברזיל
זה לילה אדיר עבור הכדורגל הישראלי, לילה שלא יישכח עוד הרבה מאוד שנים. נבחרת הנוער של ישראל ניצחה 2:3 את ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו ועלתה לחצי גמר הטורניר, מסע הקסם של הנבחרת של אופיר חיים נמשך, והנשיא יצחק הרצוג התקשר לברך את המאמן.
"אופיר היקר, איחדת לנו את כל העם בדיוק כמו שאמרת. זה היה מרגש מאוד מאוד, זה מדהים, כל הכבוד", אמר הנשיא, "אתה גם מדהים בעצמך, אני כל הזמן עוקב אחריך ואחרי הסיפור של הבן שלך, ואני מסתכל עליך במשחק, מה שנקרא הבאת אותנו לקצה המתח אבל זה הישג יוצא מן הכלל, היסטורי ממש. כל הכבוד לכם. תמסור בבקשה לכל השחקנים המדהימים ולכל המבקיעים המדהימים. זה גם מראה שיהודים וערבים יודעים לעבוד ביחד ולחיות ביחד - כל הכבוד".
צפו בחגיגות בארגנטינה
(מתוך האינסטגרם של ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
חיים וחלאילי
חיים וחלאילי
אופיר חיים חוגג עם ענאן חלאילי
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)
3 צפייה בגלריה
שחקני הנבחרת חוגגים
שחקני הנבחרת חוגגים
שחקני הנבחרת חוגגים
(AP Photo/Natacha Pisarenko)
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל חוגגת
נבחרת ישראל חוגגת
נבחרת ישראל חוגגת
(צילום: AFP)
אופיר חיים הודה לנשיא על השיחה המרגשת והוסיף: "תודה כבוד הנשיא, זה היה אחד הדברים שביקשתי מהשחקנים. רצינו לאחד את העם בטח ביום הקשה הזה, ואני שמח מאוד ומאושר מאוד".
המאמן אמר אחרי המשחק: "אני רוצה לאחד את המדינה הזאת. איחדנו את המדינה הזאת באליפות אירופה, אנחנו עושים את זה שוב בגדול. זה בשביל המדינה המהממת שלנו, המדהימה, אל אל ישראל. אני חושב שראו פה שאנחנו הנבחרת היותר טובה היום, הגיע לנו לנצח. אז גם היום שני פנדלים מוחמצים, אבל ללא ספק היינו יותר טובים במגרש נגד נבחרת ברמה גבוהה".
"אחרי הפנדלים חששתי", אמר חיים, "רציתי למות. אבל כשראיתי את הנבחרת ידעתי שברזיל לא תכבוש עוד שער. אנחנו נבחרת חזקה עם שחקנים שמאמינים בעצמם. אנחנו רוצים להגיע לגמר".