אוהדי מכבי חיפה מקללים את יוסי בניון
(ONE)
תקרית חמורה בנתב"ג: המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, ספג קללות קשות מאוהדי מכבי חיפה שהיו במקום, כנראה בדרך לטיסה לבלגרד שם תתמודד מכבי חיפה מול הכוכב האדום במסגרת פלייאוף ליגת האלופות.
בסרטון נקראו אוהדים מקללים את בניון: "גרמני מסריח, נאצי, אתה בושה לישראל". בניון עצמו צילם את האוהדים, העלה את הסרטון לאינסטגרם וכתב: "רצית לצעוק ושכולם ישמעו אותך, כל זה שאני ליד אשתי, אז הנה הבמה שלך. אתם לא מוסיפים כבוד למועדון שלכם". בניון ניסה להגיב וצעק לאחד האוהדים: "לאן אתה בורח?"
1 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון. ספג קללות
(צילום: עוז מועלם)
בניון היה בעבר אחד השחקנים האהובים ביותר של מכבי חיפה. לאחר שחזר לארץ בתום קריירה מפוארת באירופה הוא חזר למדים הירוקים, אבל זאת לא זכורה כתקופה מוצלחת. לאחר שזכה עימה בגביע המדינה בעונת 2015/2016, עזב את מכבי חיפה לטובת מכבי ת"א, היריבה השנואה. מעבר עליו האוהדים לא סלחו. לאחר מכן שיחק בבית"ר ירושלים, במדיה פרש מכדורגל והפך למנהל מקצועי. בחודש מרץ האחרון מונה למנהל המקצועי של נבחרת ישראל, במדיה יש לו 102 הופעות.
ממכבי חיפה נמסר: "אנו מגנים לחלוטין את ההתנהגות כלפי יוסי ורעייתו, מצד אותם אוהדים. ליוסי בניון זכויות רבות בהיסטוריה של המועדון שלנו, בהישגים ורגעים שאף אוהד לא ישכח. להתנהגות שכזו אין מקום בכלל ובפרט כלפי שחקן עבר שלנו ואנו מגנים אותה".