נבחרת ישראל החלה בהכנות לצמד המשחקים נגד צרפת (10 באוקטובר) ואיטליה (14 באוקטובר). היום (שלישי) פורסם סגל הנבחרת לקראת המשחקים, ובין רשימת 24 המוזמנים ניתן למצוא את מנור סולומון, שנעדר משני משחקיה האחרונים של לידס בליגת המשנה באנגליה בעקבות פציעה.
בנוסף, לסולומון, גם עומרי גלזר - שנפצע במשחקה האחרון של הכוכב האדום בלגרד - זומן, לאחר שהתברר בבדיקת MRI שערכה לו הקבוצה הסרבית שהפציעה ממנה סבל אינה חמורה. כזכור, גלזר שב לאחרונה מהיעדרות בת שלושה חודשים בשל פציעה ולא שיחק בשני המשחקים הראשונים של הכחולים-לבנים בקמפיין נגד בלגיה ואיטליה, כאשר יואב ג'ראפי היה השוער הפותח.
2 צפייה בגלריה
סולומון
סולומון
סולומון
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
2 צפייה בגלריה
סגל נבחרת ישראל לצרפת ואיטליה
סגל נבחרת ישראל לצרפת ואיטליה
סגל נבחרת ישראל לצרפת ואיטליה
גם אלי דסה, ששימש כקפטן בקמפיין האחרון, שב לסגל לאחר שלא שיחק נגד הבלגים והאיטלקים. שחקני הגנה נוספים שזומנו הם רז שלמה, עידן נחמיאס, דורון ליידנר, דני גרופר, מתן בלטקסה ועילי פיינגולד.
דולב חזיזה, ששב לאחרונה מהיעדרות ממושכת בעקבות פציעה וכבש במשחקה האחרון של מכבי חיפה בליגת העל, שב למדים הלאומיים. בין שחקני ההתקפה שזומנו ניתן למצוא את דור תורג'מן, שהפך לחלוץ הבכיר של מכבי ת"א וגם תאי בריבו שנמצא בכושר נפלא בפילדלפיה יוניון מה-MLS.
גם אוסקר גלוך זומן, אך כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הוא אינו צפוי לפתוח. לאחרונה נפגש גלוך עם המאמן, רן בן שמעון, שבסביבתו טוענים כי הבהיר לשחקן כי "במשחקים שמצריכים אגרסיביות הגנתית יותר, הוא לא יפתח בהרכב, וזה רלוונטי גם לגבי צרפת בשבוע הבא".
מי שנותר במפתיע מחוץ לסגל של הנבחרת הוא חלוץ מכבי חיפה, דין דוד, שפתח בסערה את העונה בליגת העל וכבש לא פחות מחמישה שערים בשלושה משחקים ששיחק. דוד אומנם סבל מפציעה, אך שב לכשירות וכבש צמד מול קריית שמונה.