מוקדמות הקונפרנס-ליג: הפועל באר-שבע סיימה את המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי עם טעם של פספוס (0:0 בסיום), אחרי שלא השכילה להבקיע נגד לבסקי סופיה, שתארח את משחק הגומלין בשבוע הבא, בבולגריה. אנשי איינטרכט פרנפורט, שתמודד נגד הקבוצה שתנצח את הסיבוב, צפו במשחק מאוזן, כשדווקא האורחים היו קרובים יותר להכריע אותו.
מאמן הפועל באר-שבע, אליניב ברדה, אמר בסיום: "לא מסכים עם הביקורת שהיכולת שלנו לא היתה טוב. בחצי הראשון היו הרבה דברים טובים שהצגנו למרות שליטה שלהם, ובחצי שני כבר שלטנו במשחק אבל לצערי לא ייצרנו מומנטום כדי להביא יתרון. כן, היו דברים טובים. ראיתי שחקנים שהרימו את עצמם אחרי תקופה לא טובה. גם יש נטייה לזלזל ביריבות כמו לבסקי סופיה, ואני לא מקבל את זה. רצינו לנצח אבל זה הכדורגל".
3 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע לבסקי סופית
הפועל באר-שבע לבסקי סופית
הפועל באר-שבע לבסקי סופית
(צילום: הרצל יוסף)
"חשוב להבין, אני לא אומר ששיחקנו מצוין", המשיך ברדה. "אני פשוט טוען שיש נקודות שאני יכול לקחת מהשחק הזה. זה עוד לא האופן שבו אני רוצה שניראה, יש עוד להשתפר. להעפיל לשלב הבא? זה לא היה פשוט, זה אף פעם לא פשוט, גם מול קבוצות מדורגות וגם לא. זה גמר גביע לכל דבר".
3 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע לבסקי סופית אוהדי הפועל באר-שבע
הפועל באר-שבע לבסקי סופית אוהדי הפועל באר-שבע
"שאבנו מהם כוחות". אוהדי הפועל באר-שבע נגד לבסקי
(צילום: הרצל יוסף)
ברדה הודה לקהל על התמיכה מהיציעים: "אני חייב לציין שהאווירה הייתה מדהימה, והדחיפה שיקלנו בדקות פחות טובות עשתה את ההבדל. הרגשתי את הלב הפועם של הקהל וזה עזר לשחקנים בהרבה דקות לשאוב כוחות".
לגבי סאגת ספורי הוסיף המאמן: "הוא עשה עבירת משמעת והמועדון פרסם הודעה. פה זה נגמר מבחינתי".
3 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע לבסקי סופית אוהדי לבסקי סופיה
הפועל באר-שבע לבסקי סופית אוהדי לבסקי סופיה
יכולים להיות מרוצים. אוהדי לבסקי
(צילום: הרצל יוסף)
על השילוב המפתיע של תומר חמד, אמר המאמן: "הכל נובע משיקולים מקצועיים. תומר הוא אולי המקצוען הכי גדול שאימנתי, בכל מה שקושר לצד הפיזי, הקפדנות. הוא הגיע אחרי תקופה לא קלה והוא היה מדהים".

גורדנה: "ראיתי אירועים גרועים יותר"

"זה לא רציני לנתח את המשחק מיד עם סיומו", אמר רועי גורדנה. "אני חושב שיחסי הכוחות היו שווים וכן, זה מאכזב שלא יצאנו כמו שרצינו עם שער אחד קטן. נשב ננתח את המשחק ונראה מה לא הלך. אני מסכים שאנחנו צריכים להיות יותר הפועל באר שבע של העונה שעברה, אבל צריך עוד זמן".
על סאגת ספורי הוסיף השחקן: "קרתה תקרית, זה קרה בקבוצות גדולות יותר מהפועל באר שבע וראיתי אירועים יותר גרועים מזה. נכון, זה לא היה צריך לקרות אבל נלמד מטעויות ונצא מזה מחוזקים".