בית"ר ירושלים ממשיכה לנסות ולרתום את כל המערכות של המועדון על מנת לעזור לחוסן הלאומי ולעזרה לכל מי שצריך. כחלק מהפעילות הקהילתית, היא אירחה הבוקר (שני) את אילן רגב, אשר ילדיו, מיה ואיתי, נמצאים בשבי חמאס מאז ה-7 באוקטובר. השניים היו חלק מהמסיבה שהתקיימה ברעים ומיה אף יצרה קשר עם אביה במהלך אירוע החטיפה.
אילן, אשר הגיע בליווי בנו, גיא, אחיהם של מיה ואיתי, סיפר על האהדה שלו לבית"ר מגיל צעיר ועל כך שאיתי אוהד הקבוצה שדאג לא לפספס את המשחקים שלה. הוא סיפר על הרגעים הקשים וגם על ההתגייסות המטורפת של עם ישראל לעזרה הנרחבת. אילן פגש את שחקני הקבוצה, שלבשו חולצות הקוראות להחזרת האחים. לאחר מכן דיבר ארוכות עם מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, שאף אמר לו שכל דבר שהוא צריך הוא יכול להיעזר בו.
1 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים והקריאה למען החטופים
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
"בשבת בבוקר התעוררתי וראיתי הודעות מהילדים שהם במסיבה. התקשרתי למיה והיא אמרה לי 'אבא הכל בסדר, היו טילים ונחזור הביתה'. ואז התחלתי לראות את המראות בטלוויזיה, והתחלתי לנסות לתפוס אותם והם לא עונים. באזור רבע לתשע היא התקשרה אלי בצרחות אימים, 'אבא יורים עלי, אבא יורים עלי אני מתה, פגעו בי, תבוא לעזור לי, אבא אני מתה', ואני נגמרתי. אני יותר אופטימי מאז ששמעתי שהם חטופים ואני מאמין שהם יחזרו. החיזוק והתמיכה שאני מקבל מהעם שלנו. אין כזה בעולם".
אילן סיפר על האהדה של איתי לבית"ר והוסיף: "הוא קיבל את זה ממני, איתי הלך להרבה מאוד משחקים של בית"ר בטדי. כל פעם ביקשתי ממנו לשמור על עצמו. הוא סיפר לי על האנרגיה בטדי, שאי אפשר לוותר על זה, ואני רק רוצה שהוא יחזור לכאן. המקום האחרון שאני אדאג לו זה המשחקים של בית"ר. אני רוצה להגיד תודה ליוסי ולשחקני בית"ר, זה שאני פה זה מחמם לי את הלב, והלוואי שאיתי היה איתי פה והוא עוד יהיה איתי פה. תודה לכם".