צפו | רובי קין: "מחנה טוב, כולם יקבלו צ'אנס"
(צילום: ONE)
שלושה ימים אחרי שגברה 0:1 על בורנמות' מהפרמייר-ליג במחנה האימונים בספרד, מכבי ת"א נמצאת כבר בארץ ומתכוננת לקראת פתיחת עונת 2023/24 בכדורגל הישראלי - עם משחק האירופיות מחר (חמישי, 20:00) מול הפועל באר-שבע.
היום ערך המאמן רובי קין את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק. "עבורי הדבר החשוב ביותר הוא לעבור תהליך עם הסגל, לראות איך אנחנו יכולים להיראות טוב יותר", אמר קין. " אני צריך להסתכל קודם כל טוב על הסגל ולבחון אותו, יהיה לא הוגן מבחינת השחקנים לעשות יותר מדי שינויים בשלב הזה".
1 צפייה בגלריה
קין
קין
רובי קין
(צילום: עוז מועלם)
"אני כאן כדי להתחרות, לא באתי כדי לסיים אחרון", הוסיף קין. "האוהדים רעבים להצלחה ואני יודע את זה, גם אנחנו בצוות המקצועי רעבים להצלחה ונעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח את זה. העונה היא לא ספרינט, אלא מרתון. אנחנו לא רוצים לקחת החלטות בפזיזות, אלא מתוך מחשבה מה טוב עבור המועדון".
על האפשרות שדניאל פרץ יעזוב את הקבוצה, אמר קין: "יש לו חוזה, אז כרגע הוא נשאר כאן. אם אנחנו רוצים להשיג דברים, אנחנו צריכים את השחקנים הטובים ביותר ודניאל הוא אחד מהם".
דור פרץ סיכם: "אני חושב שהעקרונות שרובי קין מנחיל לנו הם עקרונות ברמה מאוד גבוהה, הקבוצה תשחק כדורגל אמיץ ואגרסיבי וזה יכול להוביל אותנו קדימה. אני חושב שתחילת העונה שלי בעונה שעברה הייתה התאקלמות מסוימת, אבל אני מרוצה מהיכולת שהצגתי בחצי השני של העונה. אין ספק שאני תמיד יכול יותר".