בעקבות הופעה של עדן בן זקן באצטדיון טדי,כר הדשא ניזוק ובית"ר ירושלים לא יכולה לארח שם את מ.ס אשדוד במשחק פתיחת הליגה ביום ראשון הקרוב (20:15).
בסופו של דבר הפתרון הגיע ובית"ר צפויה לארח את מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד. בהודעה מטעם השר איתמר בן גביר נמסר: "בעקבות פניה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למחוז תל אביב אישרה המשטרה את קיום המשחק של בית"ר ירושלים והיא צפויה לארח את אשדוד באיצטדיון בלומפילד. זאת לאחר שנאסר על בית"ר לשחק באצטדיון טדי בעקבות הופעה שהתקיימה שם השבוע והמגרש אינו כשיר עדיין".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
בית"ר מכרה קרוב ל-10,000 מנויים ולמשחק מול אשדוד בטדי היו צפויים להגיע כ-20 אלף אוהדים. כעת הם צפויים להגיע לבלומפילד, שיארח את משחק הפתיחה של הצהובים-שחורים, שמגיעים לעונה הזאת עם ציפיות גדולות להתברג בצמרת.
מבית"ר ירושלים נמסר: "למרות שלבית"ר אין יד בדבר, אנו מתנצלים בפני קהל אוהדינו על הטרחה ונדאג לאוהדים בצורה מקסימלית גם מחוץ לטדי. כמעט 15 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון ואת המשחק תפתח הזמרת רינת בר, שתשיר לפני עליית השחקנים לדשא". עדן בן זקן הגיבה בסטורי שלה: "מגיבים לי שהרסתי את טדי, מי הרס את טדי? מה אני קשורה? כולה שרתי שם".
2 צפייה בגלריה
עדן בן זקן
עדן בן זקן
"כולה שרתי שם". עדן בן זקן
(צילום: יאיר שגיא)
תגובת עיריית ירושלים וחברת אריאל, המנהלת את אצטדיון טדי: "בהופעה של עדן בן זקן ננקטו כל פעולות ההגנה הנדרשות לשמירה על משטח הדשא באיצטדיון טדי, לרבות התקנת משטחי הגנה מיוחדים, כמקובל במופעים ואירועים גדולים המתקיימים באיצטדיוני כדורגל. בבדיקה שקיימה היום ההתאחדות לכדורגל, הוחלט על ידם שלא לאשר את קיומו של המשחק בין בית"ר ירושלים ואשדוד בטדי. אנו מצרים על כך שבית"ר וקהל אוהדיה לא יוכלו לארח את משחק פתיחת העונה באצטדיון הביתי. אנו פועלים כל העת ובאופן אינטנסיבי, לשיקום חלקו של הדשא שנפגע, על מנת להביאו למצבו האופטימלי בהקדם האפשרי".