בעקבות בקשה דחופה של אוסקר גלוך, תתכנס היום (חמישי) הנהלת רד בול זלצבורג על מנת להחליט אם לשחרר את קשר נבחרת ישראל לאולימפיאדת פריז, ותודיע על החלטה ב-48 השעות הקרובות. הרקע לפנייה: הקבוצה שסיימה במקום השני בליגה האוסטרית, תפתח את העונה כבר בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, בתחילת חודש אוגוסט, כלומר בעיצומם של המשחקים האולימפיים.
גלוך, כזכור, החמיץ את המונדיאליטו בארגנטינה לאחר שזלצבורג סירבה לשחררו, ואילו עכשיו הוא נחוש לקחת חלק בטורניר הכדורגל שייצא לדרך עוד לפני טקס הפתיחה (ב-24 ביולי). ישראל, שחוזרת להשתתף במשחקים האולימפיים אחרי 50 שנה, תפתח את שלב המוקדמות נגד מאלי ובהמשך תתמודד נגד פרגוואי (27.7) ויפן (30.7).
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך עם שער בכורה בליגת האלופות נגד בנפיקה ליסבון עם שימיץ' המבשל
אוסקר גלוך עם שער בכורה בליגת האלופות נגד בנפיקה ליסבון עם שימיץ' המבשל
לא רוצה לפספס. גלוך
(צילום: EPA/JOSE SENA GOULAO)
זלצבורג לא מחויבת לשחרר את גלוך שכן לא מדובר בפגרת נבחרות בינלאומית, ובקשתו לקבל שחרור היא בבחינת פנייה לפנים משורת הדין. השחקן, שצפוי לקבל תשובה עד מחר, מעוניין להשתתף במשחק ההכנה של הכחולים-לבנים נגד מכבי חיפה, שיתקיים כבר ביום שני הקרוב, ובהמשך אף לצאת עמם ביום רביעי הבא למחנה האימונים בפולין.
יש לציין כי ייתכן שגלוך כלל לא ישחק בזלצבורג בעונה הבאה, כאשר המטרה שלו היא לעבור לבונדסליגה הגרמנית. רד בול לייפציג היא היעד הריאלי מבחינתו, אולם ל-ynet נודע כי גם הדאבליסטית באייר לברקוזן ופיינליסטית ליגת האלופות בורוסיה דורטמונד מעוניינות לצרפו.
לוזון:מתרגשים לייצג את המדינה בתקופה הזו
(באדיבות ONE)
מאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוזון, מקווה כי גם ענאן חלאילי, שקבוצתו החדשה, סן-ז'ילואז הבלגית תשחק במוקדמות ליגת האלופות, תשחרר אותו למשחקים האולימפיים. הלגיונרים האחרים - דניאל פרץ (באיירן מינכן), עמרי גנדלמן (גנט) כבר קיבלו אישור להצטרף לנבחרת. ליאל עבדה (שארלוט) הכניס מראש לחוזהו סעיף המאפשר לו להשתחרר לאולימפיאדה.