"מסאי דגו למד מה קורה מאחורי הגב שלו והבין עם מי הוא יוצא למלחמה. ההרכב שהוא פתח איתו בנתניה כלל העברת מסרים לשחקנים כמו דיא סבע וליאור רפאלוב. נתן להם להבין שהוא לא ייתן לאף אחד לזלזל או לפגוע באוטוריטה שלו". גורמים במכבי חיפה גיבו את המאמן אחרי ההחלטה שלא לשתף את סבע, המשתכר הגבוה ביותר במועדון, במשחק הליגה האחרון.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בין השניים נוצרה מתיחות, בעיקר אחרי שדגו בחר שלא לשתף אותו בניצחון האחרון. בסיום המשחק הייתה התעלמות מוחלטת בין השניים, כשסבע בחר שלא לעלות לכר הדשא באצטדיון לאימון הקל של השחקנים שלא שותפו בהתמודדות.
2 צפייה בגלריה
סבע ודגו
סבע ודגו
לא שקט. סבע ודגו
(צילום: גיל נחושתן)
שרי: "אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב"
(צילום: באדיבות ONE)
גורמים בקבוצה אישרו כי היא החלה עם ההחלטה של דגו לספסל את סבע במשחק הראשון של חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית מול ראן. סבע היה עצבני מאוד, ועל פי גורמים במכבי חיפה, הטיח בין היתר בדגו: "אתה נכנס איתי למסלול התנגשות".
חיפה תארח מחרתיים את פנאתינייקוס במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית בסמי עופר, כשיהיה מעניין לראות כיצד ינהג דגו עם סבע. "דגו הבין כי הוא צריך לקבל החלטות מקצועיות ולא חברתיות, ולהזיז את מי שעשוי להפריע לדרך שלו", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים מכבי חיפה
הפועל ירושלים מכבי חיפה
ישחק מול פנאתינייקוס? סבע
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה מודעים ליכולת ההססנית של שריף כיוף, שקיבל את אפודת השוער הראשון וספג שער שני ברציפות באשמתו. דגו הבהיר לשוער כי הוא יכיל את הטעויות שלו והוא כרגע השוער הבכיר של האלופה. יחד עם זאת, בקבוצה עוד מקווים להנחית שוער איכותי במהלך חלון ההעברות בינואר.