הרבה לחץ השתחרר אמש (רביעי) בבית"ר ירושלים לאחר הניצחון 0:1 על הפועל ירושלים בדרבי. מחזיקת הגביע קטעה רצף של שלושה הפסדים ועלתה מעל הקו האדום. יריבתה העירונית, לעומת זאת, ירדה למקום האחרון כשהיא עדיין ללא ניצחון העונה ועם שתי נקודות לאחר שבעה משחקים.
הכעס בבית"ר הגיע לאחר הדברים שאמר אריה במסיבת העיתונאים בתום המשחק: "בכדורסל, המשחק היה נגמר 0:30 לנו. לא כוחות. גם בתיקו הייתי עומד עצבני. זה המשחק הכי קל שהיה לנו העונה, עשינו כל מה שרצינו עם הכדור. ידענו שהם יהיו מסוכנים רק במעבר. גם במחצית השנייה היינו טובים יותר, בית"ר לא בעטה לשער והכדור היה אצלנו. משחק של 0:4 או 0:5 לנו, קל".
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושולים הפועל ירושלים
בית"ר ירושולים הפועל ירושלים
בבית"ר החמיאו לו. ירדן שועה
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס השיב לו: "זיו מדבר הרבה, הרבה פעמים הוא גם מדבר שטויות. זה לא מכבד לדבר ככה. צריך לדעת לכבד את היריב גם ביום לא טוב, דברים כאלו לא מכבדים. לפעמים בורח לו, הוא צריך להירגע קצת לפני ריאיונות ולכבד את היריב. אמרתי שהיינו צריכים לרדת בפיגור שני שערים, חוץ מהניצחון אני לא לוקח מפה שום דבר". גם במועדון עצמו זעמו על דבריו של אריה, וגורם בקבוצה טען כי "הזלזול שלו בא לידי ביטוי בכל ריאיון מנותק אחרי כל משחק".
בבית"ר אמרו שלא יעמידו את כובש שער הניצחון, ירדן שועה, לוועדת משמעת אחרי התנהלותו בהפסד להפועל פ"ת. "עושים לו רצח אופי", אמרו במועדון. "הוא נכנס במחצית וגם אם המשחק שלו בהליכה, גם אם הוא לא רץ יותר מדי, עדיין האיכות שלו באה לידי ביטוי בשער שניער את (אלוז') יאו. מדובר בשער ניצחון חשוב מאוד".
אבוקסיס אמר בעניינו של שועה: "אני רוצה להפסיק לדבר על היחסים שלי איתו. אנחנו קבוצת כדורגל, כל אחד צריך לבוא, להתאמן קשה ולהיות מחויב. אם ירדן יעשה את זה הוא ישחק. השחקנים שיחקו לפי יכולת, השקעה ומה שמגיע להם. זה מה שיקרה לגבי כל שחקן". שועה צפוי גם לפתוח במשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון.
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים הפועל ירושלים זיו אריה
בית"ר ירושלים הפועל ירושלים זיו אריה
מנסה בכח למצוא פאנץ'. זיו אריה
(צילום: עוז מועלם)
במועדון קיבלו תיאבון אחרי שהשיגו את שלוש הנקודות אתמול והחזרה למסלול הניצחונות, ורוצים לצאת לדרך חדשה: "יש לנו סגל של מקום שלישי ולשם אנחנו צריכים להגיע".

אריה חושב שהוא שלום אביטן

בחזרה לזיו אריה. אחרי שבעה מחזורים, הפועל ירושלים עדיין בלי ניצחון, אבל זה לא מונע מהמאמן שלה להתראיין אחרי משחקים, משל היה שלום אביטן של שנות ה-70 וה-80 או שייע פייגנבוים. שייע היה אומר אחרי משחקים כאלה "תקפנו גלים גלים" אבל הוא היה מדבר מדם ליבו, עם תשוקה חסרת רסן. אריה מנסה, כמעט בכוח, למצוא פאנץ', משל היה כותב בארץ נהדרת. בפועל, גם בית"ר וגם הפועל עשו טובה שבעטו לשער. נכון, האדומים שלטו, במיוחד במחצית הראשונה. אבל המטרה בכדורגל היא למצוא את הרשת.
נ.ב: צריך להגיד יותר ממילה טובה להנהלות של שתי הקבוצות, שגם לפני המשחק וגם לאחריו, שמרו על כבוד הדדי וכיאה לימים כאלה, נמנעו מלהתסיס את האווירה. חבל שהדברים של אריה, פגמו במעט.