המשחק המרכזי

מכבי נתניה ירדה לקרקע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב והפסידה 2:0 למכבי חיפה, אבל עד עכשיו אפשר לומר שמינויו של בני לם הביא לשינוי ב-DNA של הקבוצה. נתניה משחקת כדורגל התקפי ויוזם, גם אם היא לא בהכרח מצליחה לתרגם את זה לשערים, ולעיתים עלולה להישאר חשופה בהגנה.
בשבת היא תמשיך ברצף המשחקים הקשים שלה כשתארח את הפועל באר שבע. מוליכת הטבלה היא למעשה הקבוצה היחידה שעוד לא הפסידה העונה בליגת העל (חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). כעת הקבוצה החמה של רוני לוי מחפשת ניצחון ליגה חמישי ברציפות.
9 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי. הקבוצה שלו חמה
(צילום: עוז מועלם)
בניצחון 1:3 על הפועל ירושלים כבש ניקיטה רוקאביציה שער בכורה במדי באר שבע, מה שיכול בהחלט לעודד את הקבוצה הדרומית. נכון לעכשיו נראה שבני לם לא צפוי לסגת מסגנון המשחק ההתקפי בנתניה, כך שצפוי בכל מקרה משחק מעניין.

היום שאחרי פטריק

ברק יצחקי ידריך את שחקני מכבי תל אביב במשחק בקריית שמונה, שיהיה הראשון מאז הפיטורים הליליים של פטריק ואן לוון. ההפסד 2:0 לאשדוד היה הקש ששבר את גב הגמל. קשה להאמין, אבל סגנית האלופה ומחזיקת הגביע רחוקה כבר עשר נקודות מהפסגה, אחרי שבעה מחזורים בלבד. הצהובים מדשדשים במקום ה-12, רק נקודה אחת מעל לקו האדום.
מכבי ת"א תחסר את שרן ייני, שהורחק במשחק הקודם. קריית שמונה של עמיר נוסבאום דווקא ניצחה 0:3 בסכנין במחזור שעבר וקיבלה קצת אוויר לנשימה.
9 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב. המגמה תשתנה?
(צילום: אורן אהרוני)
"הסיטואציה היא לא נורמלית, אבל כרגע אנחנו מסתכלים על המשחק הקרוב. מבחינתי כל הפוקוס צריך להיות על המשחק מול קריית שמונה", אמר ברק יצחקי לקראת המשחק, "אני מאמין בשחקנים האלה, אני חושב שיש פה סגל טוב שהאיכויות שלו הרבה יותר מהמקום שאנחנו נמצאים בו". בעוד פחות משבועיים הדרבי התל-אביבי מול הפועל, האם הזעזוע על הקווים של הצהובים יביא לשינוי מגמה?
9 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי. יעמוד על הקווים
(צילום: מכבי תל אביב)

להמשיך בתנופה

מכבי חיפה שיפרה עמדות עם שני ניצחונות רצופים בליגה, האחרון שבהם על מכבי נתניה. מי שכבש שלושה מחזורים ברציפות הוא דולב חזיזה, שלא בכדי קיבל הארכת חוזה במועדון עד 2024.
9 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
כבש שלושה מחזורים ברצף. דולב חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
בוגדן פלאניץ' התאושש וצפוי על פי ההערכות להיות כשיר למשחק. עופרי ארד הצטרף לנטע לביא ברשימת הפצועים, אבל גם כך הירוקים הם פייבוריטים מול אשדוד, שנמצאת מתחת לקו האדום למרות הניצחון על מכבי ת"א.

המרדף אחרי הניצחון הראשון

הפועל ירושלים עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, אחרי שבמחזורים הקודמים הבקיעה שערים ראשונים אבל הפסידה למכבי חיפה ולהפועל באר שבע. זה לא יהיה לה פשוט באצטדיון טדי מול הקבוצה של גיא לוזון, שהביסה 0:4 את העולה החדשה האחרת, הפועל נוף הגליל. לאמק בנדה וג'יימס אדניי כבשו לזכות פ"ת מול נוף הגליל, מוחמד עוואד עלה מהספסל והוסיף צמד פנדלים, והכחולים עלו למקום השישי עם ניצחון ליגה שני ומשכנע.
9 צפייה בגלריה
מוחמד עוואד חוגג
מוחמד עוואד חוגג
שחקני מכבי פתח תקווה מול נוף הגליל. רוצים להמשיך לחייך
(צילום: אורן אהרוני)