אוסקר גלוך מדבר לקראת קוסובו
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
לנבחרת ישראל יש בעיה במרכז ההגנה לקראת צמד המשחקים הראשון במסגרת מוקדמות יורו 2024, נגד קוסובו ושווייץ. היום (חמישי) היא הודיעה כי איאד אבו עביד, בלמה של הפועל באר-שבע, שוחרר בגלל פציעה בשרירי הבטן, זאת לאחר שגם שון גולדברג, בלמה של מכבי חיפה, נגרע מהסגל בימים האחרונים בעקבות בצקת בעצם השוקית.
כעת הבלמים היחידים שנותרו בסגל הם מיגל ויטור ורז שלמה, שצפויים לפתוח בשבת (20:00) מול קוסובו בבלומפילד. שחקן נוסף יוזמן על חשבון אבו עביד בשעות הקרובות.
2 צפייה בגלריה
אבו עביד באימון
אבו עביד באימון
עוד בלם שנפצע. אבו עביד באימון נבחרת ישראל
(צילום: יאיר שגיא)
שון וייסמן צפוי לפתוח כחלוץ הבודד, כשמאחורה יהיו דולב חזיזה (שיחליף את ליאל עבדה הפצוע) ומנור סולומון אוסקר גלוך. "אנחנו תמיד אופטימיים ומאמינים ושואפים הכי גבוה שיש. אנחנו חושבים באמת שאפשר לעשות את זה הפעם, עובדים על זה חזק ונקווה שנעשה את זה", אמר הקשר בן ה-18 של רד בול צלצבורג לקראת הקמפיין.
על החודש האחרון באוסטריה: "דוד שלי איתי כמעט קבוע, ההורים שלי באים לבקר, גם החברים. אני מרגיש הכי הרבה בבית, וגם רד בול קבלו אותי הכי יפה שיש, מדובר בבית חם וברמה הכי מקצועית שיש".
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
"לא לחוצים". גלוך
(צילום: יאיר שגיא)
על הלחץ לקראת שבת: "לא לחוצים. באים בהכי רגוע אבל לא יותר מדי רגועים. בתחושה שלי אנחנו נבוא בגישה הכי טובה שיש ובמטרה לנצח".
על זה שבלומפילד יהיה מלא: "זה מרגש אותנו מאוד שמאמינים בנו, ומצדנו אנחנו רק רוצים להחזיר לאוהדים ולשמח אותם כמה שיותר".