מכבי חיפה כבר שמה את ה-0:3 בדרבי על הפועל בצד ומתרכזת במשחקה מחר (רביעי, 20:00) מול מ.ס אשדוד בסמי עופר, במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל.
בפן המקצועי, המאמן מסאי דגו יהנה מחזרתו של עלי מוחמד לסגל. לעומת זאת, דניאל סונדגרן, שון גולדברג ודולב חזיזה ייעדרו גם הפעם. בנוסף, לראשונה מאז פרוץ המלחמה - אוהדי מכבי חיפה ישובו לאצטדיון הביתי, כשכ-4,000 צופים יהיו ביציעים.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה בית"ר ירושלים מסאי דגו
מכבי חיפה בית"ר ירושלים מסאי דגו
משחק ביתי נוח על הנייר. דגו
(צילום: עוז מועלם)
"ברגע שיצאה הבשורה שהקהל חוזר, זה מאוד שימח אותי", סיפר דגו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "זה אחוז קטן מהקהל העוצמתי שלנו אבל יהיה כיף לחזור לסמי עופר ולשמוע אותו מעודד אותנו. אני מאוד אשמח שזה לאט-לאט יגדל ויגדל, כולנו יודעים כמה עוצמתי הקהל של מכבי חיפה. מי ייתן ויבואו ימים יותר טובים והקהל יחזור וידחוף".
דגו דיבר גם על ההצגה בדרבי השבוע: "היו לי חששות להגיע אחרי הפיק נגד פנאתינייקוס, לבוא ולרדת לקרקע אחרי ניצחון איכותי. דיברתי על זה עם השחקנים ואמרתי 'לדרבי צריך לבוא עם גישה, כל אוהד רוצה לראות אותנו לוחצים ומתנפלים'. עשינו את זה ואני שמח על כך, נצטרך להמשיך להגיע מהרגע הראשון חזק ועוצמתי, כמו שהגענו לדרבי. אם זה יקרה, יהיה קשה מאוד לעצור אותנו".
על האפשרות שדיא סבע, שפרסם פוסט התנצלות ("גיניתי את הטבח, אוהב את המדינה"), ישוב לסגל, אמר המאמן: "אני לא רוצה להיכנס לסיפור עם דיא. אמרתי את שלי ואני אתעסק רק במשחק הקרוב ובשחקנים הקיימים".