החתמה מפתיעה בבית"ר ירושלים. פטריק טוומאסי, שכיכב לפני שנתיים במכבי נתניה, שב לישראל וסגר בקבוצה של ברק יצחקי לעונה עם אופציה לאחת נוספת.
טוואמסי, שמגיע מפאפוס הקפריסאית, מצטרף לסגל במטרה לחזק את החלק ההתקפי, נחשב לרכש מבטיח וכמובן מכיר את ישראל טוב לאחר ששיחק כאן לא מעט שנים.
2 צפייה בגלריה
טוומאסי
טוומאסי
מגיע לטדי. טוומאסי
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
טוואמסי בן ה-30, משחק בעמדת הקיצוני הימני ונחשב לשחקן מגוון ומהיר בעל יכולות התקפיות מרשימות. הגנאי יהיה הזר החמישי של הקבוצה.
המנהל המקצועי של בית"ר, אלמוג כהן, היה זה שהביא את טוואמסי לישראל בפעם הקודמת, כאשר חתם במכבי נתניה, והביע שביעות רצון מחזרתו של השחקן. "פטריק הוא שחקן יוצא דופן עם יכולות התקפיות נדירות", אמר כהן. "אני מכיר אותו היטב מהתקופה בנתניה ואין לי ספק שהוא יוסיף המון כוח לקבוצה שלנו וישתלב בצורה מושלמת בשיטה. הוא מביא איתו ניסיון אירופי ויכולת לכבוש שערים, ואנחנו מצפים לראות את התרומה שלו בבית"ר ירושלים. אני בטוח שהוא ירגיש בבית מהרגע הראשון".
2 צפייה בגלריה
פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה
פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה
טוומאסי בקדנציה במכבי נתניה
(צילום: עוז מועלם)
טוואמסי סיכם: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הגדול הזה, בית"ר ירושלים. זו קבוצה עם קהל אוהדים מדהים ומסורת עשירה, ואני מתכוון לתת את כל כולי על המגרש כדי להחזיר את האמון שניתן בי. יש לי חוויות נהדרות מישראל ואני נרגש לחזור לכאן ולהיות חלק מהקבוצה של המדינה".
המשפחות מברכות את הספורטאים האולימפים
(צילום: הוועד האולימפי)