אחרי הגרלת מכבי ת"א במוקדמות ליגת האלופות, שלוש נציגות ישראליות השתתפו היום (רביעי) בהרגלות וקיבלו יריבותיהן הראשונות לעונת 2024/25 במפעלים האירופים.
מכבי פ"ת הדהימה בחודש שעבר כשזכתה בגביע המדינה לראשונה אחרי 72 שנה. היא גם שבה למפעלים האירופיים בזכות ההישג והיא הגרילה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית את בראגה, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה הפורטוגלית. היא נחשבת לאחת מהקבוצות הגדולות במדינתה, ולמעשה בחמש העונות האחרונות סיימה במקום השלישי או הרביעי בליגה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פ"ת חוגגים לאחר הזכייה בגביע המדינה
שחקני מכבי פ"ת חוגגים לאחר הזכייה בגביע המדינה
הגרלה קשה. שחקני מכבי פ"ת חוגגים לאחר הזכייה בגביע המדינה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דין דוד
שחקן מכבי חיפה דין דוד
יגיע לאזרבייג'אן. דין דוד
(צילום: עוז מועלם)
מכבי חיפה והפועל באר-שבע הוגרלו לסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס-ליג. בשל היותן מדורגות, הן זכו ליריבות די נוחות, כאשר מכבי חיפה הגרילה את סבאח (אזרבייג'אן), שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה האזרית 58 נקודות), הרחק מהאלופה קראבאח (83 נקודות). את המשחק הראשון (25 ליולי) "תארח" סגנית האלופה הישראלית, והגומלין יתקיים באזרבייג’ן כשבוע לאחר מכן, ב-1 באוגוסט.
הפועל באר-שבע הוגרלה נגד צ'רנו מורה (בולגריה), שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי (63 נקודות), אחרי צסק"א סופיה (64 נקודות) ולודוגורץ (75 נקודות). המשחק הראשון יתקיים בבית של הדרומיים, שכידוע לא צפויים לארח בארץ בגלל המלחמה. המשחק הראשון מול צ’רנו מורה ייערך ב-25 ביולי והגומלין ב-1 באוגוסט.
פורסם לראשונה: 14:13, 19.06.24