עובר לאירופה: הכישרון הגדול של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, ענאן חלאילי, סיכם לשלוש שנים אצל מוליכת הליגה הבלגית, אוניון סן ז'ילואז.
שווי העסקה מוערך בכ-7.5 מיליון אירו וחלאילי, המחזיק בבעלות על 25 אחוז מכרטיס השחקן שלו, יקבל רבע מהסכום. השחקן אף ישתכר כחצי מיליון אירו לכל עונה. כבר בחודש שעבר פורסם ב-ynet על מעברו הצפוי של הכוכב הצעיר לקבוצה הבלגית.
2 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
עובר לבלגיה. חלאילי
(צילום: יאיר שגיא)
חלאילי הפך לבאנקר בהרכב של מסאי דגו וחתום על 11 שערים ו-8 בישולים במדים הירוקים. שלושה מהשערים, מול מכבי נתניה, בית”ר ירושלים וכמובן מול פיורנטינה, הוכיחו שחלאילי לא רק ניחן ביכולת כיבוש, אלא גם יודע לעשות זאת בעוצמה וחדות שנדיר למצוא אצל צעיר ישראלי.
כידוע, לפני פחות משנה חלאילי היה אלמוני בן 18 שמשחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. המונדיאליטו טרף את הקלפים והקפיץ אותו למקום אחר בקריירה. הצעיר שהמסלול שלו היה בכיוון של השאלה להפועל עפולה, להט עם נבחרת הנוער בטורניר היוקרתי בארגנטינה, שידור שער הניצחון הדרמטי שלו מול אוזבקיסטן בשמינית הגמר (בדקה ה-97!) כיכב בשיר של חנן בן ארי, ובחלוף מספר חודשים הוא הפך לשחקן הכי לוהט בהרכב האלופה מכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
חלאילי חוגג
חלאילי חוגג
פרץ במונדיאליטו. חלאילי
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)
יש לציין כי היכולת של חלאילי במונדיאליטו לא הבטיחה לו דקות משחק בבוגרים, אך דגו, שמכיר היטב את הילד ששיחק אצלו בקבוצת הנוער, ידע מה יש לו ביד. הוא כבר זיהה שמדובר בנער חזק ואתלטי, עם כושר גופני, מוסר עבודה ברמה גבוהה ואופי נחוש. המאמן הצעיר האמין בו ונתן לו את הצ'אנס. ענאן לקח אותו בשתי ידיים. בעונה הבאה הוא כבר ישחק מעבר לים.