לאחר לא מעט כותרות ושמועות בנושא, נראה כי המעבר של ברק בכר לסרביה קורם עור וגידים. מאמן מכבי חיפה בשלוש העונות האחרונות הודיע לכוכב האדום בלגרד כי הוא יקבל את הצעתה. אלופת סרביה מתכוונת להפוך אותו לשיאן השכר שלה על הקווים, עם שכר של 1.2 מיליון אירו לעונה.
הכוכב האדום נמצאת בדרך הבטוחה לאליפות נוספת, ואם אכן כך יהיה בסופו של דבר, היא תעפיל אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה, שם יקווה בכר להותיר שוב רושם חיובי על הבמה הגדולה ביותר בעולם כדורגל הקבוצות.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
רוצה להיות בליגת האלופות שוב. בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר כמעט ישלש את שכרו בבלגרד, לאחר שבחיפה הרוויח כ-400 אלף אירו לעונה. המאמן התלבט רבות בנוגע להצעה הסרבית, כשבין לבין פסל את ההצעה שקיבל מאולימפיאקוס. מה שקסם לו יותר מכל הייתה ההשתתפות השנייה ברציפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שעשה זאת העונה עם מכבי חיפה.
הכוכב האדום בלגרד עדיין לא פנתה רשמית למכבי חיפה בנוגע לבכר, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אולם היא תעשה זאת בימים הקרובים, וההערכה היא כי האלופה הישראלית תפוצה ב-400-300 אלף אירו. המנהל המקצועי של הירוקים גל אלברמן כבר החל באיתור מאמן זר, וגורמים במועדון מעריכים כי לא יצורף מאמן ישראלי.

החששות של הירוקים

את היממה האחרונה העביר בכר בשיחות עם הכוורת הקרובה אליו בכל הקשור לתנאים הכספיים של חבריה לקראת העונה הבאה. עוזרו גיא צרפתי ומאמן השוערים גיא ויזינגר יעברו יחד איתו, כשכל אחד מהם יקבל כ-150 אלף דולר, כשגם האנליסט שקרוב מאוד לבכר, אדם דייויד יעבור לבלגרד. מי שלא יעזוב בסופו של דבר הוא מאמן הכושר דרור שמשון. הוצע לו סכום שלא היה לרוחו, וגם כי נשיא הקבוצה יעקב שחר לחץ על בכר שלא ייקח גם אותו.
מעבר לכך, במכבי חיפה מאוד חוששים מגל עזיבות של שחקנים יחד עם בכר, אך לצד זאת סבורים שהמאמן יידע להעריך את מערכת היחסים הנהדרת שהייתה לו עם המועדון בשלוש השנים האחרונות. בחיפה מאמינים כי מלבד אנשי הצוות לעיל, הוא לא ייקח עימו שחקנים מהסגל.