הניצחון בדקה ה-95 והתגרה שתוביל לעונשים:
(צילום: ירון ברנר)
כשברקע ההתכתשות המילולית בין אלונה ברקת להתאחדות לכדורגל, הפועל באר-שבע נערכת למשחק החוץ ביום שני (20:30) מול מ.ס אשדוד, שיכול להיות מכריע במאבק האליפות.
באר-שבע עשויה להתייצב למשחקה החשוב ביום שני נגד מ.ס אשדוד בסגל מצומצם במיוחד ועם הרכב טלאים. נכון לרגע זה, עומדים לרשותו של המאמן אליניב ברדה 12 שחקנים בלבד שיכולים לשחק. בנוסף, ההתאחדות הודיעה היום כי הדיון בעניינן של הפועל באר שבע ומכבי חיפה יתקיים ביום רביעי (15:00).
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
סגל חסר. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
"היה שבוע חשוב עם ניצחון מאוד חשוב שייתן לנו תנופה להמשך המשחקים שנשארו", אמר המאמן אליניב ברדה בפתיחת מסיבת העיתונאים. "מבחינתי כשקורים דברים כפי שקרו בסוף המשחק המטרה היא להתרכז בכדורגל ולהשתפר ממשחק למשחק. נרצה שהסיומת מתבחינה מקצועית תבוא איתנו גם למשחק הבא".
"הניצחון על מכבי חיפה אומנם הלך לאיבוד בעקבות האירועים, אבל ישבנו וראינו את המשחק וראינו את הדברים הטובים אבל בסופו של דבר מדובר בשלוש נקודות. עכשיו הפער עומד על ארבע וכל עוד לא ננצח באשדוד הניצחון על חיפה לא יהיה שווה כלום".
3 צפייה בגלריה
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע. ברדה: "לא מנסה להקטין את האירוע"
(צילום: עוז מועלם)
על האירועים האלימים בסיום המשחק מול חיפה אמר המאמן: "אני לא מנסה להקטין את האירוע אבל השחקנים שלנו לא היו מעורבים באירוע, בעיקר עסקו בהפרדות ואלה דברים שיש בכדורגל. בכל מקרה אני שמח שהחזירו את השחקנים מההשעיה (ויטור ואנסה). לדעתי, ואני לא מנסה להקטין, אבל היו אירועים חמורים יותר בכדורגל, יש פה איזה ניפוח".
על הסגל החסר אמן המאמן: "אנחנו חסרים חמישה שחקני מפתח כבר תקופה ארוכה וזה לא יהווה תירוץ. יש סגל רחב ולשמחתי קבוצת הנוער שרדה את הליגה ונוכל להשתמש בחלק מהשחקנים שלה להרחבת הסגל.
3 צפייה בגלריה
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
"העונש הראשוני היה חמור מדי". גלזר
(צילום: עוז מועלם)
השוער עומרי גלזר פתח עם התייחסות לאירועים האלימים במשחק נגד חיפה ועל ההחלטה להרחיק מספר מחבריו לקבוצה: "צריך לגנות כל אירוע אבל ההחלטה של בית הדין, לא יודע על בסיס מה הם החליטו. העונש הראשוני היה חמור מדי ואני שמח שהערעור התקבל. לגבי המשחק עצמו - לוקחים את הדברים החשובים והטובים נגד חיפה ומקווים לשמור על המשכיות מול אשדוד. אחרי אשדוד יהיו עוד שני משחקים שנקווה שיסתיימו בצורה טובה, כשקודם כל נצטרך להתרכז במה שתלוי בנו".
על מימדי האירוע בטוטו-טרנר הוסיף השוער: "יש מצב שהאירוע נופח בגלל מעמד הקבוצות אבל זאת לא האחריות שלנו לדון בניפוח מימדי האירוע, זה יותר התחום של התקשורת. מה שכן, צריך לסיים אותו באופן הכי שקט ולנסות להוריד את הלהבות".

גורדנה נשאר

המועדון הודיע הערב כי הקשר רועי גורדנה סיכם על חוזה לשנתיים נוספות, גורדנה הוא אחד המצטיינים העונה במועדון. "אני שמח, נרגש וגאה להישאר בהפועל באר שבע. לצוות המקצועי על האמון ומקווה להגשים את המטרות הקבוצתיות והאישיות שטרם השגתי. אני וחבריי לקבוצה עסוקים כרגע במשימות שעומדות לפנינו. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לכל העיר באר-שבע על החום והאהבה שאני ומשפחתי מקבלים פה".